Shakira - Tú Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Tú Sözleri, Shakira - Tú Şarkı Sözü, Shakira - Tú Lyrics, Shakira - Tú Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Tú şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Tú Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Te regalo mi cintura
y mis labios para cuando quieras besar.
Te regalo mi locura
y las pocas neuronas que quedan ya.

Mis zapatos desteñidos,
el diario en el que escribo,
te doy hasta mi suspiros,
pero no te vayas más.

Porque eres tú, mi sol,
la fé con que vivo
la potencia de mi voz,
los pies con que camino.

Eres tú, amor,
mis ganas de reir,
el adiós que no sabre decir
porque nunca podre vivir sin ti.

Si algún dia decidieras
alejarte nuevamente de aquí
cerraría cada puerta
para que nunca pudieras salir.

Te regalo mis silencios,
te regalo mi nariz ,
yo te doy hasta mis huesos
pero quedate aquí

Porque eres tú, mi sol,
la fé con que vivo,
la potencia de mi voz,
los pies con que camino.

Eres tú, amor
mis ganas de reir
el adios que no sabré decir
porque nunca podré vivir sin tí.


Try to align
Türkçe
Sen

Sana belimi hediye ediyorum
ve istediğin zaman öp diye dudaklarımı
sana deliliğimi hediye ediyorum
ve geriye kalan birkaç siniri

benim solmuş ayakkabılarım
yazdığım günlük
sana iç çekmelerime kadar hediye ediyorum
ama daha fazla gitme

çünkü sensin, benim güneşim
onunla yaşadığım inancım
sesimin potansiyeli
yürüdüğüm ayaklarım

sensin, aşkım
benim gülme isteğim
söylemeyi hiç bilmeyeceğim elvedam
çünkü sensiz asla yaşayamayacağım

eğer bir gün karar verecek olursan
yeniden buradan uzaklaşıp gitmeye
Kapatacağım her kapıyı
asla çıkamaman için

sana sessizliğimi hediye ediyorum
sana burnumu hediye ediyorum
sana kemiklerime kadar hediye ediyorum
ama burada kal

çünkü sensin, benim güneşim
onunla yaşadığım inancım
sesimin potansiyeli
yürüdüğüm ayaklarım

sensin, aşkım
benim gülme isteğim
söylemeyi hiç bilmeyeceğim elvedam
çünkü sensiz asla yaşayamayacağım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »