Shakira - Something Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Something Sözleri, Shakira - Something Şarkı Sözü, Shakira - Something Lyrics, Shakira - Something Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Something şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Something Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Quand tu
Quand tu me prends dans tes bras
Quand je regarde dans tes yeux
Je vois qu'un Dieu existe
Ce n'est pas dur d'y croire

sen ne zaman
sen ne zaman beni kollarına alsan
ne zaman gözlerine baksam
Tanrının var olduğunu görüyorum
inanması zor değil

Before I met you I wasn't terribly lucky
Every Prince Charming lost charm after twelve
But then you came and made the past look so funny
Put my old sadness to sleep on a shelf

seninle tanışmadan önce çokta şanslı değildim
her prens cazibesi 12den sonra cazibesini kaybederdi
ama sonra sen geldin ve geçmişi silip attın
eski hüznümü alıp götürdün

If this was meant to be
Don't condemn me to be free
And even if we never marry
I will always love you, baby
Childishly

eğer bunun olması gerekiyorsa
beni özgürlüğe mahkum etme
ve asla evlenmesek bile
seni her zaman seveceğim,bebeğim
çocukça


'Cause something
You've got something I can't resist
Things are what they will be
When I look into your eyes
They say to me that God still exists

çünkü bişey
sende karşı koyamadığım bişey var
olaylar olacakları şekilde olurlar
gözlerine baktığımda
onlar bana Tanrının hala var olduğunu söylüyorlar

I love the temperature and smell of your body
The shape of your lips and the size of your nose
I love that everything you say is so funny
Plus you're the best kisser that I've ever known

vücudunun kokusunu ve sıcaklığını seviyorum
dudaklarının şeklini ve burnunun ölçüsünü
söylediğin herşeyi seviyorum çok komik
artı sen tanıdğım en iyi öpen kişisin

You see the way I am
Without make-up, without clothes
And you accept me like nobody
And I will always love you, baby
With eyes closed

sen benim olduğum halimi görüyorsun
makyajsız,kıyafetsiz
ve sen beni olduğum gbi kabul ediyorsun
seni her zaman seveceğim bebeğim
gözlerim kapalı


'Cause something
You've got something I can't resist
Things are what they will be
When I look into your eyes
They say to me that God still exists

çünkü bişey
sende karşı koyamadığım bişey var
olaylar olacakları şekilde olurlar
gözlerine baktığımda
onlar bana Tanrının hala var olduğunu söylüyorlar

There's something
I believe...

There's something
I believe...

birşey var
inandığım

birşey var
inandığım....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »