Shakira - The One Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - The One Sözleri, Shakira - The One Şarkı Sözü, Shakira - The One Lyrics, Shakira - The One Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - The One şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - The One Şarkı Sözleri ve Çevirisi
So I find a reason to shave my legs
bu yüzden bacaklarımı traş etmek için bi sebep bulurum

Each single morning
her yalnız sabah

So I count on someone
bu yüzden birisine güvenirim

Friday nights to take me dancing
cuma geceleri beni dansa götüren


And then to church on Sundays
sonra pazar günleri beni kiliseye götüren


To plant more dreams
daha fazla hayal kurmak


And someday to think of kids
ve birgün çocukları düşünmek için


Or maybe just to save a little money
belki de biraz para biriktirmek için


You're the one I need
sen benim ihtiyacım olan tek şeysin


The way back home is always long
eve dönen yol daima uzun

But if you're close to me
ama eğer sen benim yakınımdaysan

I'm holding on
bekliyorum

You're the one I need
sen benim ihtiyacım olan tek şeysin

My real life has just begun
benim gerçek yaşamım henüz başladı

Cause there's nothing like
Your smile made of sun
çünkü senin güneşten gülümsemen gibi hçbirşey yok



In a world full of strangers
yabancılarla dolu dünyada,

You're the one I know
sen tanıdığım tek kişisin


So I learn to cook
yemek yapmayı öğrenirim

And finally lose my kitchen phobia
ve mutfak fobimi yenerim


So I've got the arms to cuddle in
When there's a ghost or a muse
That brings insomnia
bu yüzden uykusuzluk getiren bir hayalet
ya da derin bir düşünce olduğunda
ben kucaklaşmak için kollara sahibim


To buy more thongs
And write more happy songs
It always takes a little help from someone

daha fazla kayış almak
ve daha fazla mutluluk şarkısı yazmak için
her zaman birilerinden yardım almak gerekir

You're the one I need
sen bnm ihtiyacım olan tek şeysin

The way back home is always long
eve dönüş yol daima uzun

But if you're close to me
ama sen benim yakınımdaysan

I'm holding on
bekliyorum

You're the one I need
sen ihtiyacım olan tek şeysin

My real life has just begun
benim gerçek hayatım henüz başladı

Cause there's nothing like
Your smile made of sun
çünkü senin güneşten gülümsemen gibi hçbirşey yok

You're the one I need
sen ihtiyacım olan tek şeysin

You're the one I need
sen ihtiyacım olan tek şeysin

With you my real life has just begun
benim gerçek hayatım senle başladı,

You're the one I need
sen ihtiyacım olan tek şeysin

Nothing like your smile made of sun
hiçbirsey senin güneşten gülümsemene benzeyemez

Nothing like your love
hiçbirşey senin sevgin gibi değil

Nothing like your love
hiçbirşey senin sevgin gibi değil

Nothing like your love
hiçbirşey senin sevgingibi değil

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »