Shakira - I Am Here Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - I Am Here Sözleri, Shakira - I Am Here Şarkı Sözü, Shakira - I Am Here Lyrics, Shakira - I Am Here Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - I Am Here şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - I Am Here Şarkı Sözleri ve Çevirisi
I am here

I don't know what to say
Everything is wrong
I can't believe that I was so blind
Once again I lost my way
I know that you're gone
All I want is what I strived



I know I hurt you deep inside
Maybe you can't forget the lies
But I can't hide my tears
I don't wanna lose you
I know that in my heart
You still feel the same way too

I said so many things before
Never stopped to think
So please to try to undestand.

I know I hurt you deep inside
(I know I hurt you deep inside)
Maybe you can't forget the lies

(Chorus)

So I am here, all alone
I can't let go
And the circles of my mind
And my heart's spinnin' round like
I just made the bridges fall

I can't go on
Without your love
I'm gone crazy
Never stopped loving you
But the writing's on the wall

I don't wanna cry anymore

The letters that I wrote
I could never send
I was just a fool, you see
I know you trusted me
I was just so weak
No I'm guilty for your pain

I know I hurt you deep inside.
(I know I hurt you deep inside)
Maybe you can't forget the lies

(Chorus)

So I am here, all alone
I can't let go
And the circles of my mind
And my heart's spinnin' round like
I just made the bridges fall

I can't go on
Without your love
I'm gone crazy
Never stopped loving you
But the writing's on the wall

So I am here, all alone
I can't let go
And the circles of my mind
And my heart's spinnin' round like
I just made the bridges fall

I can't go on
Without your love
I'm gone crazy
Never stopped loving you
But the writing's on the wall

If you want me back in your life
I should be here if you wanna try
Yeah

(Chorus)

So I am here, all alone
I can't let go
And the circles of my mind
And my heart's spinnin' round like
I just made the bridges fall

I can't go on
Without your love
I'm gone crazy
Never stopped loving you
But the writing's on the wall

Video


Try to align
Türkçe
Buradayım

Ne diyeceğimi bilmiyorum
Her şey yalan
Bu kadar kör olduğuma inanamıyorum
Bir kez daha yolumu kaybettim
Gittiğini biliyorum
Tek istediğim gayret

Biliyorum seni derinden yaraladım
Belki yalanları unutamazsın
Ama gözyaşlarımı saklayamam
Seni kaybetmek istemiyorum
Kalbimde olduğunu biliyorum
Seninde aynı hissettiğini biliyorum

Sana daha önce defalarca söyledim
Düşünmeyi bırakma
Lütfen anlamaya çalış

Biliyorum seni derinden yaraladım
(Biliyorum seni derinden yaraladım)
Belki yalanları unutamazsın

(Nakarat)

Bu yüzden buradayım, yalnız
Gitmene izin veremem
Ve aklımda karmaşa
Ve kalbim hızla çarpıyor
Yaptığım köprüler düştü

Devam edemem
Senin aşkın olmadan
Deliriyorum
Seni sevmekten vazgeçemiyorum
Duvarımda adın yazılı

Artık ağlamak istemiyorum

Mektuplar yazdım
Hiç göndermeyeceğim
Sadece bir budalayım, görüyorsun
Biliyorum bana güveniyorsun
Sadece çok zayıftım
Hayır senin acını çektiğim için kabahatliyim

Biliyorum seni derinden yaraladım
(Biliyorum seni derinden yaraladım)
Belki yalanları unutamazsın

(Nakarat)

Bu yüzden buradayım, yalnız
Gitmene izin veremem
Ve aklımda karmaşa
Ve kalbim hızla çarpıyor
Yaptığım köprüler düştü

Devam edemem
Senin aşkın olmadan
Deliriyorum
Seni sevmekten vazgeçemiyorum
Duvarımda adın yazılı

Bu yüzden buradayım, yalnız
Gitmene izin veremem
Ve aklımda karmaşa
Ve kalbim hızla çarpıyor
Yaptığım köprüler düştü

Devam edemem
Senin aşkın olmadan
Deliriyorum
Seni sevmekten vazgeçemiyorum
Duvarımda adın yazılı

Eğer beni hayatına geri almak istersen
Denemek istersen burada olmalıyım
Yeah

(Nakarat)

Bu yüzden buradayım, yalnız
Gitmene izin veremem
Ve aklımda karmaşa
Ve kalbim hızla çarpıyor
Yaptığım köprüler düştü

Devam edemem
Senin aşkın olmadan
Deliriyorum
Seni sevmekten vazgeçemiyorum
Duvarımda adın yazılı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »