Shakira - Estoy Aqui Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Estoy Aqui Sözleri, Shakira - Estoy Aqui Şarkı Sözü, Shakira - Estoy Aqui Lyrics, Shakira - Estoy Aqui Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Estoy Aqui şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Estoy Aqui Şarkı Sözleri ve Çevirisi

ya sé que no vendrás
todo lo que fué
el tiempo lo dejó atras
sé que no regresaras
lo que nos paso
no repetirá jamás
mil años no me alcanzaran
para borrarte y olvidar
y ahora estoy aqui
quierendo convertir
los campos in ciudad
mezclando cielo con el mar
sé que te dejé escapar
sé que te perdí
nada podrá ser igual
mil años pueden alcanzar
para que pueda perdonar

estoy aqui quierendote,
ahogandome
entre fotos y cuandernos
entre cosas y recuerdos
eue no puedo comprender
estoy enloqueciendome
cambiandome un pie por la
cara mía
esta noche por el día
y nada le puedo yo hacer

las cartas que escribí
nunca las envié
no querrás saber de mi
no puedo entender
lo tonta que fuí
es cuestión de tiempo y fe
mil años con otros mil más
son suficiendes para amar

si aún piensas algo en mí
sabes que sigo esperandote

Senin geri dönmeyeceğini biliyorum.
Sahip olduğumuz herşey geride kaldı.
Senin beraber yaşadığımız şeyleri
geri getirmeyeceğini biliyorum.
Bir daha asla tekrarlanmayacak.
Binlerce yıl seni silmek
Ve unutmak için yeterli olmayacak.

Ve şimdi buradayım.
Şehirleri köylere
değiştirmeye çalışıyorum,
Gökyüzüyle denizi karıştırmaya.
Biliyorum gitmene izin verdim,
biliyorum seni kaybettim.
Hiçbirşey aynı olmayacak.
Binlerce yıl gelip geçer
böylece seni unutabilirim.

Buradayım,
Seni seviyorum, kendimi boğuyorum.
Resimlerin ve notların arasında,
Eşyaların ve hatıraların arasında,
Anlayamıyorum.
Deliye dönüyorum,
Yüzümle ayaklarımı değiştiriyorum,
günle de bu geceyi.
Yapabileceğim hiçbirşey yok.

Sana yazdığım mektupları hiç göndermedim.
Benden haber almak istemezdin.
Ne kadar aptal olduğumu anlayamıyorum.
Bir inanç ve zaman sorunudur.
Binlerce yıl ve daha başka binlerce yıl
sevmek için yeterlidir.


Buradayım,
Seni seviyorum, kendimi boğuyorum.
Resimlerin ve notların arasında,
Eşyaların ve hatıraların arasında,
Anlayamıyorum.
Deliye dönüyorum,
Yüzümle ayaklarımı değiştiriyorum,
günle de bu geceyi.
Yapabileceğim hiçbirşey yok.

Eğer hala birazcık beni düşünüyorsan,
bil ki ben hala seni bekliyorum.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »