Shakira - Broken Record Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Broken Record Sözleri, Shakira - Broken Record Şarkı Sözü, Shakira - Broken Record Lyrics, Shakira - Broken Record Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Broken Record şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Broken Record Şarkı Sözleri ve Çevirisi
I'm older but you're wiser that anyone can see
Your patient like no other has ever been with me
Your eyes take me to places I've never dreamt about
Your voice is the only music I can't do without

Ben daha büyüğüm ama sen daha zekisin, herkes anlayabilir
Bugüne kadar benimle olmuş herkesten daha sabırlısın
Gözlerin beni asla hayal edemediğim yerlere götürüyor
Sesin ise vazgeçemeyeceğim tek müzik

There can't be any doubts now
We're just too far ahead to look behind
And above the good and bad

Artık hiçbir kuşku olamaz
Geriye dönüp bakmak için fazla ilerledik
Ve iyi ya da kötünün ötesine geçtik

I need you to believe in my word
I feel like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking, my search is done

Sözüme güvenmene ihtiyacım var
Kendimi bozuk bir plak gibi hissediyorum
Ve 700 kere söyledim sana
Aramaya devam etmeme gerek yok, istediğimi buldum

Can you put your trust in my word
I sound like a broken record
And I've said it 700 times
I don't need to keep looking, you are the one

Sözüme güvenebilir misin
Bozuk bir plak gibi başa dönüyorum
Ve 700 kere söyledim sana
Aramaya devam etmeme gerek yok, istediğim sensin

Your hands that have no mercy, are also my best friends
And I can get lost climbing on your legs that never end
I found a perfect distance between my body on you
And that is no distance, dear if that's alright with you
They said we wouldn't make it, but look at how we've beating all the odds
I just need you to be aware of that

Ellerinin merhameti yok, ama aynı zamanda en iyi dostlarım onlar
Ve hiç bitmeyen bacaklarına tırmanırken kaybolabilirim
Vücudum ve sen arasında mükemmel bir mesafe buldum
Ve hiç mesafe yok aramızda, sevgilim, eğer sana da uyuyorsa
Başaramayacağımızı söylediler, ama bak bütün bahisleri nasıl yeniyoruz
Bunun farkına varmana ihtiyacım var sadece

I need you to believe in my word
I feel like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking, my search is done

Sözüme güvenmene ihtiyacım var
Kendimi bozuk bir plak gibi hissediyorum
Ve 700 kere söyledim sana
Aramaya devam etmeme gerek yok, istediğimi buldum

Can you put your trust in my word
I sound like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking, you are the one

Sözüme güvenebilir misin
Bozuk bir plak gibi başa dönüyorum
Ve 700 kere söyledim sana
Aramaya devam etmeme gerek yok, istediğim sensin

I just want you to take a leap of faith
I know it's easy to make all the same mistakes
But I won't this time, no, not this time

Sadece inanmana ihtiyacım var
Biliyorum aynı hataları yapmak kolay
Ama bu sefer yapmayacağım, hayır bu sefer yapmayacağım

I need you to believe in my word
I sound like a broken record
And I've said it 700 times
I don't need to keep looking
You are the one

Sözüme güvenmene ihtiyacım var
Bozuk bir plak gibi başa dönüyorum
Ve 700 kere söyledim sana
Aramaya devam etmeme gerek yok, istediğim sensin

A dozen icy summers were leading me to you
I had to hear the liars to recognize the truth
Remember the first Christmas, it almost seemed untrue
You promised that you'd always be with me
And I promised too

Düzinelerce buzlu yaz ayı beni sana kavuşturdu
Gerçeği fark etmem için yalancıları dinlemem gerekiyordu
İlk Noel'i hatırla, sanki gerçek değildi
Hep benimle olacağına söz verdin
Ve ben de söz verdim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »