Servet Kocakaya - Mektup Şarkı Sözleri

Sayfamızda Servet Kocakaya - Mektup Sözleri, Servet Kocakaya - Mektup Şarkı Sözü, Servet Kocakaya - Mektup Lyrics, Servet Kocakaya - Mektup Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Servet KocakayaServet Kocakaya - Mektup şarkı sözlerinden önce Servet Kocakaya ile ilgili kısaca bilgi;

Servet Kocakaya, 19 Mayıs 1973, Bingöl doğumludur.

İlk, orta ve Lise eğitimini Mersin'de tamamladı. Ankara Hacettepe Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunudur.

1999 yılının Temmuz ayında ilk albümü “Kekê” ile dinleyicilerin karşısına çıktı.

Her albümünde birkaç şarkı dışında tamamen kendi söz ve müziklerine yer verdi.

Albümleri

Keke-Zor Günler - 1999
Ki Zava - 2001
Duvar Şarkıları - 2002
Pencere - 2005
İki Dil Bir Heves - 2011
Servet Kocakaya - Mektup Şarkı Sözleri
Sevdalar kimden yana hasretler kimden
Bir kurumuş güle döndüm sor dikenimden
Gecelere sırdaş oldum beş nöbetinde
Dağlar beni yele vursun gençliğime sebep olsun
Bir günahım varsa gülüm ölem ben

Mevsimlere zeval olmaz cemalin nerde
Telgrafsız yerde kaldım mektubun nerde
Turnalarla sırdaş oldum selamın nerde
Dağlar beni yele vursun gençliğime sebep olsun
Bir günahım varsa gülüm ölem ben

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »