Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Sözleri, Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Şarkı Sözü, Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Lyrics, Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Servet KocakayaServet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim şarkı sözlerinden önce Servet Kocakaya ile ilgili kısaca bilgi;

Servet Kocakaya, 19 Mayıs 1973, Bingöl doğumludur.

İlk, orta ve Lise eğitimini Mersin'de tamamladı. Ankara Hacettepe Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunudur.

1999 yılının Temmuz ayında ilk albümü “Kekê” ile dinleyicilerin karşısına çıktı.

Her albümünde birkaç şarkı dışında tamamen kendi söz ve müziklerine yer verdi.

Albümleri

Keke-Zor Günler - 1999
Ki Zava - 2001
Duvar Şarkıları - 2002
Pencere - 2005
İki Dil Bir Heves - 2011
Servet Kocakaya - Kerem Eyle Leylim Leylim Şarkı Sözleri
Bu dünyada neyim varsa sermişim
Üç beş çaput neyin birde bohça dermişim
Bir tek seni sevdim yar bilesin
Gir gönlüme kerem öyle helalimsin

Kerem eyle leylim leylim
Kerem eyle

Bir tek seni sevdim durdum yarimsin
Çölde mecnun ettin beni çok zalimsin
Bunca derdi talan ettim gözümdesin
Bir tek seni sevdim yar bilesin
Gir gönlüme Kerem eyle helalimsin

Kerem eyle leylim leylim
Kerem eyle

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »