Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Sözleri, Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Şarkı Sözü, Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Lyrics, Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Servet KocakayaServet Kocakaya - Ekmek Derdi şarkı sözlerinden önce Servet Kocakaya ile ilgili kısaca bilgi;

Servet Kocakaya, 19 Mayıs 1973, Bingöl doğumludur.

İlk, orta ve Lise eğitimini Mersin'de tamamladı. Ankara Hacettepe Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunudur.

1999 yılının Temmuz ayında ilk albümü “Kekê” ile dinleyicilerin karşısına çıktı.

Her albümünde birkaç şarkı dışında tamamen kendi söz ve müziklerine yer verdi.

Albümleri

Keke-Zor Günler - 1999
Ki Zava - 2001
Duvar Şarkıları - 2002
Pencere - 2005
İki Dil Bir Heves - 2011
Servet Kocakaya - Ekmek Derdi Şarkı Sözleri
Sefaletin leş kokusu
Çıkmaz durur üstümde hey
Meteliğe kurşun sıkan
Şarkılar var dilimde hey

Bir yanında açlık
Bir yanım aşık
Bir yanım çaresiz
Aklım karışık

Ben bu derdin üstesinden gelemem
Ekmek derdi yetmez gibi bir de sen
Bir kez olsun sevdiğini söylesen
İlk adım önemliydi
Atamadı veremliydi
Satamadı dertlerini
İki gözü de nemliydi

Servet beni adam etmez
Tütmez benim gözümde hey
Sevdan beni sultan eder
Bitmez aşkın gönlümde hey

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »