Serdem Coşkun - Tehlikelisin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Tehlikelisin Sözleri, Serdem Coşkun - Tehlikelisin Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Tehlikelisin Lyrics, Serdem Coşkun - Tehlikelisin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Tehlikelisin şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Tehlikelisin Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Lütfen bir dakika kal da lafım bitsin
Sonra dilersen gidebilirsin
Bazen olur böyle kavgada tuzu biberi
Hala yok diyorsan sen bilirsin
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Yarına çıkar mı çıksa da yaşar mı?
Kanadı kırık mı bu can sana uçar mı?
Her aşk bitmiyor ki bir mutlu sonla
Zaten kaç yürek var dimdik ayakta
Bak ben karşındayım sevdam avucumda
Herkes gider amma bu kalp yanında
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Yarına çıkar mı çıksa da yaşar mı?
Kanadı kırık mı bu can sana uçar mı?
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Sen bi bana mı böylesin
Aldığın canı vermelisin
Aşk dediğin şey acıtmamalı
Peki, neden tehlikelisin
Yarına çıkar mı çıksa da yaşar mı?
Kanadı kırık mı bu can sana uçar mı?

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »