Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Sözleri, Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Lyrics, Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Şafak Kaçtı Askerim Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Vatan borcu namus borcu gülüm sayılı gündür çabuk geçer derler ağlama sil göz yaşlarını anamada iyi bak ha benim yokluğumu sakın sakın ola aratma bak kalkıyor otobüsüm söyle bekleyecekmisin beni bekler misin? Bekler misin?

Uykularım kaçtı
Sabahın beşindeyim
İştimaya Kalktı
Çoktan benim askerim

Kimisi Aslı'ya Kerem
Kiminin gözlerinde nem
Kimisi göçtü alemden

Kimisi Aslı'ya Kerem
Kiminin gözlerinde nem
Kimisi göçtü alemden

Şafak kaçtı askerim
Ekmeğim aşım helalim
Sen nöbette dururken
Ben seni beklerim
Yollarını gözlerim

Şafak kaçtı askerim
Ekmeğim aşım helalim
Sen nöbette dururken
Ben seni beklerim
Hasretin zor güzelim

Sabahsız geceler kan kustum.
Kimi gün iyi haberini,kimi gün kötü haberini duydum.
Gözlerimde kibrit çöpü avuçlarımda cam kırıkları yoluna canım adadım başım koydum.
Hiç korkma korkulu rüyalardan uyanma uzaktayım diye aklına buralarda koyma yiğidim.
Söz verdim bekleyeceğim!!

Mektubunu aldım
Cevabını gönderdim
Tez gelir eline
Merak etme askerim

Kimisi Aslı'ya Kerem
Kiminin gözlerinde nem
Kimisi göçtü alemden

Kimisi Aslı'ya Kerem
Kiminin gözlerinde nem
Kimisi göçtü alemden

Şafak kaçtı askerim
Ekmeğim aşım helalim
Sen nöbette dururken
Ben seni beklerim
Yollarını gözlerim

Şafak kaçtı askerim
Ekmeğim aşım helalim
Sen nöbette dururken
Ben seni beklerim
Hasretin zor güzelim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »