Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Sözleri, Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Lyrics, Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Hey Sana Diyorum şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Hey Sana Diyorum Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Degisik bir bahane bu
Buda öldürmez beni
Sevmiyorum deyiver kurtul desemde
Göndermem seni

Böyle kolay cikamazsin hayatimdan
Vuracagim ayriligi sakaginda
Umudumu emegimi su canimin hepsini
Harcadim senin ugruna

Hey sana diyorum
Deliler gibi seni seviyorum
Hey kime diyorum
Baska biri olamaz bunu hak etmiyorum
Hey sana diyorum
Yikilir buralar seni göndermiyorum

Hey sana diyorum
Deliler gibi seni seviyorum
Hey kime diyorum
Baska biri olamaz bunu hak etmiyorum
Hey sana diyorum
Ecelim bile olsan hic korkmuyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »