Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Sözleri, Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Lyrics, Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Gözüme Birşey Kaçtı Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Kandırdın dimi beni
Acıyı aşk sandırdın
Çıkmaz sokaklarında
Yıllarca dolandırdın

Sevmedin dimi beni
Sever gibi davrandın
Bensiz akşamlarında
Hep bi başkasıylaydın...

Gel dediğinde gelen
Gittiğinde bekleyen
Seni deli gibi seven
O biri yok artık

Kalbimi tebrik ediyorum
Senle vedalaştı
Sanma ki senin için ağlıyorum
Gözüme,gözüme,gözüme bişey kaçtı...

Kalbimi tebrik ediyorum senle vedalaştı sanma ki senin için ağlıyorum gözüme bişey kaçtı kendime deli gibi kızıyorum sana nasıl bulaştı Tanrı'nın sevgili bir kuluyum yardım çabuk ulaştı...

Kalbimi tebrik ediyorum
Senle vedalaştı
Sanma ki senin için ağlıyorum
Gözüme bişey kaçtı..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »