Serdem Coşkun - Çünkü Sen Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Çünkü Sen Sözleri, Serdem Coşkun - Çünkü Sen Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Çünkü Sen Lyrics, Serdem Coşkun - Çünkü Sen Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Çünkü Sen şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Çünkü Sen Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Seni hiç tanımamış olmayı çok isterdim

Hiç sevmemiş ve hiç alışmamış
Ama o eski ben değilim değiştim
Şimdi sen hariç herkesi sevebilirim

Sor bana haddi durma sorsana sebebini

ÇÜNKÜ SEN çöldeki yüreğimi buza döndürdün
ÇÜNKÜ SEN dag gibi ateşim vardısöndürdün
ÇÜNKÜ SEN gülüyorken kan agladım
ÇÜNKÜ SEN adam değildin çok geç anladım


Ne acı mutluluk malesef uzakmış
Aşk vurdugun koca bir tokatmış
Ama o eski ben değilim ögrendim
Hayatın yalan adınsa korkakmış

Sor bana haddi durma sorsana sebebini

ÇÜNKÜ sen çöldekiyüreğimi buza döndürdün
ÇÜNKÜ SEN dag gibi ateşim vardı
ÇÜNKÜ SEN gülüyorken ben agladım
ÇÜNKÜ SEN adam değildin çok geç anladım

ÇÜNKÜ SEN...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »