Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Sözleri, Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Lyrics, Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - Bana Uzak Ol Allah'a Yakın Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Seni seviyorum deme
Kendine güldürme
İnsanlık senin neyine, söyle

Sevgimi görmeyen
Bir kördür
Sevgiden anlamayan
Nankördür

Kanayan elimdi, elimdi
Kolumu kestin
Seni gören kalbimdi, kalbimdi
Gözümden ettin

Bana uzak ol
Allah'a yakın
Öyle bir git ki
Geriye dönme sakın

Bana uzak ol
Allah'a yakın
Öyle bir git ki
Geriye dönme sakın

Bana pişmanım deme
Bir de özür dileme
Sen aldattın ya beni
Hemde değmez biriyle

Sevgimi görmeyen
Bir kördür
Sevgiden anlamayan
Nankördür

Kanayan elimdi, elimdi
Kolumu kestin
Seni gören kalbimdi, kalbimdi
Gözümden ettin

Bana uzak ol
Allah'a yakın
Öyle bir git ki
Geriye dönme sakın

Dokunma, dokunma artık bana, susturamazsın feryatlarımı
Yalanların kirletti gönlümün kıyılarını
Vicdanı olan hangi insan evladı yapar bunu söyle, söyle senin bana bu yaptığını
Şimdi bana uzak ol, Allah'a yakın
Öyle bir git ki, geriye dönme sakın
Geriye dönme sakın...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »