Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Sözleri, Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Şarkı Sözü, Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Lyrics, Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdem CoşkunSerdem Coşkun - 94 Yılıydı şarkı sözleri ve çevirisinden önce Serdem Coşkun ile ilgili kısaca bilgi;

Serdem Coşkun, 1974, İstanbul doğumludur.

1994 yılında ara haber bülteni sunuculuğu yaparak ünlenmeye başladı.

Radyo programlarında kendi yazmış olduğu şiirleri okudu. Serdem Coşkun bir çok değerli sanatçıya beste verdi.

1997 yılında kendi seslendirdiği ALÇAK adlı eseri çok beğenildi.

2000 yılında 2. albümü olan Bana Uzak Ol'u yayınlayan sanatçı, son olarak 2011 yılında Serdem-i Makamı isimli albümünü yayınladı.
Serdem Coşkun - 94 Yılıydı Şarkı Sözleri ve Çevirisi
94 Yılıydı ..
Sıcak bir Salı'ydı ..
Seni görür görmez yüreğim sallandı ..
Önce karşı koydum,sonra aşık oldum
Deli yanmışım ben
Bi bilene sordum ..

Yıllar geçtide sen geçmedin..
Dileğimdin gerçekleşmedin ...
Seni seven bu ben dururken sen sevmedin ...

Meğer ne gençmişim ..
Sense bir deli yürek ..
Söylemiştin halbuki bunun bitmesi gerek ...
Bak dediğinide yaptın ..
Giderken öyle bir baktın ..
Unutursun der gibi yine de bende kaldın ..

Yıllar geçti sen geçmedin..
Dileğimdin gerçekleşmedin ...
Seni seven bu ben dururken neden sevmedin ...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »