Selim Gülgören - Mazi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Mazi Sözleri, Selim Gülgören - Mazi Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Mazi Lyrics, Selim Gülgören - Mazi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Mazi şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Mazi Şarkı Sözleri
Bu gece boşandım senin sevginden
Bu gece sıyrıldım hayalinden
Silme geçti aklımdan seni tamamen
Sıkıldım hayattaki rolümden
Acılarımdan bitirilişimden

Başka bir kalpte kayboluşumdan tamamen
Pes ediyorum bak şu anda
Ne kadarda körmüşüm yolunda
Yüzünde kırıtan o alaycı tebessüm
Hayata küstürdü en sonunda
Aman bu zaman akıyor geçiyor bize aldırmadan
Tamam o zaman buraya kadarmış nasibi olan

Unutalım herşeyi bitaraftan
www.sarki-sozu.com
Yarına mazi olmaktansa
Bırakalım eğer masumsa kader
Kendini yazsın baştan başa

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »