Rihanna - You Don't Love Me Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - You Don't Love Me Sözleri, Rihanna - You Don't Love Me Şarkı Sözü, Rihanna - You Don't Love Me Lyrics, Rihanna - You Don't Love Me Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - You Don't Love Me şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - You Don't Love Me Çevirisi Şarkı Sözleri

No no no
Hayır hayır hayır

You don't love me and I know now
Beni sevmedin biliyorum

No no no
Hayır hayır hayır

You don't love me so let me go now
Sen beni sevmedin öyleyse gitmeme izin ver

(I can't let you go, can't let you go)
( gitmene izin veremem, gitmene izin veremem )

If you ask me, baby
Eğer bana sorarsan bebeğim

I shoulda left you along time ago, no
Uzun zaman önce terk etmen gerekirdi, hayır


[Verse 1]

Playas gonna play
Oyuncular oynayacaklar

a least thats what they say
en azından söyledikleri şey

Well I know that for myself now
Bunu kendim için biliyorum yani

(You know I love you)
( seni sevdiğimi biliyorsun)

You said you loved me babe
Beni sevdiğini söylemiştin bebeğim

Then you played your game
Sonra kendi oyunlarını oynadın

A game that I know all to well now
Bilinmesi gereken oyunun herşeyini şimdi biliyorum

Well I use to buy your lines
Önceden senin repliklerini satın alırdım

But it's time for me to sail now
Ama şimdi benim için yelken açma zamanı


[Chorus]

[Rap]

First you tellin me no
İlk sen bana söylüyorusun hayır

But please tell me yes
Ama lütfen bana evet de

without some of this stres
sıkıntı yapmadan

Straight up tell me yes
Kaçamak yapmadan bana evet de

Gimme the keys to ya chest
Bana senin sandığının anahtarını ver

Ya chest will rise neva rest
Evet sandık yükselecek asla dinlenmeyecek

As ya chest you got me feelin like i'm climbin on Mount Everest
Senin sandığına göre, sen beni Everest Dağına tırmanıyormuş gibi hissediyorsun

Hey Rihanna
Hey Rihanna

Your lovin really put me to the test
Senin aşkın beni teste sokuyor

But if you shoulda let me soon the answer will yes
Ama eğer beni yakın zamanda bırakmalıysan cevap evet olacak

Yes to this yes to that yes to whateva you suggest
Evet bu evet sen herne tahmin edersen o

So please say yes
Yani lütfen evet de

No no no
Hayır hayır hayır


[Verse 2]

Haters gonna hate
Nefret edenler nefret edecek

(let them hate)
( bırak nefret etsinler )

I found out much to late
Hemen hemen çok geç buldum

I think I know were a little hot now
Bence, biliyorum şimdi biraz ateşlenecek

The truth leads to the lies
Gerçekler yalanları ikna edecek

The heart aint always right
Kalp her zaman doğru olmaz

And I see that love is blind now
Ve şimdi kalbin kanadığını görüyorum

Boy you use to have my trust
Oğlum sen eskiden benim güvenime sahiptin

Without no trust there aint no us boy
Güven olmadan bizim için hayır olmaz oğlum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »