Rihanna - Stupid In Love Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Stupid In Love Sözleri, Rihanna - Stupid In Love Şarkı Sözü, Rihanna - Stupid In Love Lyrics, Rihanna - Stupid In Love Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Stupid In Love Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Stupid In Love Çevirisi Şarkı Sözleri

Stupid in love
Aptalca sevmek

Stupid in love
Aptalca sevmek

Let me tell you something
İzin ver sana birşey söyleyeyim

Never have I ever
Asla ben

Been a size 10
38 bedenli biri olmadım

In my whole life
Tüm hayatım boyunca

I left the engine running
Motorumu açık bıraktım

I just came to see
Sadece görmeye geldim

What you would do if I gave you a chance
Sana bir şans daha versem ne yapardın diye

To make things right
Birşeyleri doğru yapmak için

So I made it
Bu yüzden ben yaptım

Even though Katy
ASlında Katy

Told me this would be nothing but a waste of time
Bana bunun boşa zaman harcamaktan başka birşey olmadığını söylese de

And she was right
Ve o haklıydı

Dont understand it
Anlamıyorum

Blood on your hands and still you insist
Ellerinde kan ve hala ısrar ediyorsun

On repeatedly trying to tell me lies
Defalarca bana yalan söylemeye çalışıyorsun

And I just don't know why
Ve nedenini bilmiyorum

This is stupid
Bu aptalca

I'm not stupid
Ben aptal değilim

Dont talk to me like Im stupid
Benimle aptalmışım gibi konuşma

I still love you
Seni hala seviyorum

But I just cant do this
Ama bunu yapamam

I may be dumb but I'm not stupid
Dilsiz olabilirim ama aptal değilim

My new nickname
Yeni takma adım

Is you idiot (Such an idiot)
Aptalmısın?(Tam bir aptal)

Thats why my friends are calling me
Bu yüzden arkadaşlarım beni arıyor

When they see me yelling into my phone
Telefonda bağırdığımı gördüklerinde

They tell me let go
Bana boşvermemi söylüyorlar

He is not the one
O bir tek değil

I thought I saw your potential
Sende o potansiyeli gördüğümü sanmıştım

Guess thats what made me dumb
Sanırıım bu, beni bu kadar budala yapıyor

He don't want it not like you want it
O bunu senin istediğin gibi istemiyor

Scheming and cheating
Planlar ve kandırmalar

Oh girl, why do you waste your time
Kızım niye zamanını boşa harcıyorsun?

You know he aint right
Biliyorsun o haklı değil

Telling me this
Bunu bana söylemen

I don't wanna listen
Dinlemek istemiyorum

But you insist
Ama sen ısrar ediyorsun

On repeatedly trying to tell me lies
Defalarca bana yalan söylemeye çalışıyorsun

And I just don't know why
Ve nedenini bilmiyorum

This is stupid
Bu aptalca

I'm not stupid
Ben aptal değilim

Dont talk to me like Im stupid
Benimle aptalmışım gibi konuşma

I still love you
Seni hala seviyorum

But I just cant do this
Ama bunu yapamam

I may be dumb but I'm not stupid
Budala olabilirim ama aptal değilim

Trying to make this work
Bunu işe yarar hale getirmeye çalıştım

But you act like a jerk
Ama sen tam bir ahmak gibi davranıyorsun

Silly of me to keep
Benim aptallığım bu

Holding on
Dayanmaya devam etmek

But the dunce cap is off
Ama ahmak kapalı

You don't know what you lost
ne kaybettin bilmiyorsun

And you wont realize
ve farketmeyeceksin

Till I'm gone, gone, gone
ben gitmiş olana kadar

That I was the one
ben olduğumu

Which one of us
bizden

Is really done
Bitik olanın

No
Hayır

No
Hayır

I'm not stupid in love
Aptal bir aşkta değilim

This is stupid
Bu aptalca

I'm not stupid
Ben aptal değilim

Dont talk to me like Im stupid
Benimle aptalmışım gibi konuşma

I still love you
Seni hala seviyorum

But I just cant do this
Ama bunu yapamam

I may be dumb but I'm not stupid
Dilsiz olabilirim ama aptal değilim

I may be dumb but I'm not stupid in love
Dilsiz olabilirim ama aptal bir aşık değilim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »