Rihanna - Roc Me Out Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Roc Me Out Sözleri, Rihanna - Roc Me Out Şarkı Sözü, Rihanna - Roc Me Out Lyrics, Rihanna - Roc Me Out Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Roc Me Out Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Roc Me Out Çevirisi Şarkı Sözleri

Yeah, yeah
Evet,evet

So give it to me like I want it
Ben bunu istiyorum gibi yani onu bana ver
This is for your eyes only
Bu sadece senin gözlerin için
Roc me out back and forth
Beni ileri ve geri salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.

Give it to me like I need it
Ben bunu istiyorum gibi,onu bana ver.
You know how to make me feel it
Bana bunu hissettirmek için biliyorum
Roc me out more and more
Beni daha fazla salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.

Yeah
Evet

Come over boy, I'm so ready
Erkek üzerime gel,ben hazırım.
You taking too long to get my
Sen çok uzun zamanımı aldın
Head on the ground, and
Baş üstünde yere,ve
My feet in the clouds
Ayaklarım bulutlarda.
Oh boy
Ah erkek

I'm so clean feeling so dirty
Temiz olduğum kadar kirli hissediyorum.
Come right now, you better hurry
Şu anda gel,acele et.
Before you miss out, and
Önce atla,ve
I finish it out
Ben bitiriyorum
Oh yeah
Ah evet

I've been a bad girl, daddy
Ben kötü bir kız oldum,baba
Won't you come get me?
Gelip beni almıyacak mısın ?

So give it to me like I want it
Ben bunu istiyorum gibi yani onu bana ver
This is for your eyes only
Bu sadece senin gözlerin için
Roc me out back and forth
Beni ileri ve geri salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.

Give it to me like I need it
Ben bunu istiyorum gibi onu bana ver
You know how to make me feel it
Bana bunu hissettirmek için biliyorum
Roc me out more and more
Beni daha fazla salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.
Yeah
Evet.

Keep it up for me
Benim için devam et.
You can do it
Onu yapabilirsin.
Put your hands on me
Bana ellerini kaldır.
Watch me lose it
Kaybolmamı izle
Boy blew it out
O çocuk üfledi

Like it's the only way out
Tek çıkış yolu gibi.

I'll show you my dirty secrets
Benim kirli sırlarımı göstereceğim.
Real hush up, boy
Gerçekten sus,erkek
Don't just speak it
Sadece konuşma
Whatever we do
Biz ne olursa olsun
Is between me and you
Ben ve sen arasında.

I've been a bad girl, daddy
Ben kötü bir kız oldum,baba
Won't you come get me?
Gelip beni almıyacak mısın ?

So give it to me like I want it
Ben bunu istiyorum gibi onu bana ver
This is for your eyes only
Bu sadece senin gözlerin için
Roc me out back and forth
Beni ileri ve geri salla
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.

Give it to me like I need it
Ben bunu istiyorum gibi onu bana ver
You know how to make me feel it
Bana bunu hissettirmek için biliyorum
Roc me out more and more
Beni daha fazla salla
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.
Yeah
Evet

It's gonna be different tonight
Gece farklı olacak
The best time in your life
Hayatanın en iyi zamanı
I just want you to know
Ben sadece bilmek istiyorum
Baby, take a peak
Bebeğim,bir zirve al
At the girl I hide
Kızda gizleniyor

I'll let you in on a dirty secret
Kirli bir sırrıma izin vereceğim.
I just wanna be loved
Ben sadece sevilmek istiyorum.

So give it to me like I want it
Ben bunu istiyorum gibi onu bana ver
This is for your eyes only
Bu sadece senin gözlerin için.
Roc me out back and forth
Beni ileri ve geri salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla

Give it to me like I need it
Ben bu gibi,onu bana ver.
You know how to make me feel it
Bana bunu hissettirmek için biliyorum
Roc me out more and more
Beni daha fazla salla.
Roc me out on the floor
Zemin üzerinde beni salla.
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Evet,evet,evet...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »