Rihanna - Push Up On Me Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Push Up On Me Sözleri, Rihanna - Push Up On Me Şarkı Sözü, Rihanna - Push Up On Me Lyrics, Rihanna - Push Up On Me Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Push Up On Me Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Push Up On Me Çevirisi Şarkı Sözleri

We break, break, we break, break, we break,
We're breaking down
Yıkıyoruz ,yıkıyoruz

It's getting later baby, and I'm getting curious
Geç oluyor bebeğim ve gittikçe merak ediyorum
nobody's looking at us, I feel delirious
Kimse bize bakmıyor,çılgına dönüyorum
'cause the beat penetrates my body
Çünkü vuruş içime işliyor
shaking inside my bones
Kemiklerimin içinde sallanarak
and you pushing all my buttons, taking me outta my zone
Ve bütün düğmelerimi zorluyorsun,beni bölgemden uzağa götürüyorsun

The way that you stare, starts a fire in me
Baktığın şekilde içimde bir yangın başlıyor
Come up to my room you sexy little thing
Odama dogru gel seni küçük seksi şey
And let's play a game, I won't be a tease
Ve bir oyun oynayalım ,muzip olmayacağım
I'll show you the room, my sexy little thing
Sana odayı göstereceğim benim küçük seksi şeyim


I wish you would push up on me
Üstümde şınav çekmeni diliyorum
I wish you would push up on me
Üstümde şınav çekmeni istiyorum
I wish you would light me up and say you want me
Beni aydınlatmanı ve beni istediğini söylemeni diliyorum


I know many guys just like ya, extremely confident
Çok fazla erkek senin gibi biliyorum son derece kendine güvenli
Got so much flavor with you, like you're the perfect man
Seninle çok fazla lezzetim var mükemmel erkek gibisin
You wanna make me chase ya like it's a compliment
Seni kovalamamı istiyorsun bir iltifat gibi
But let's get right down to it
Ama buna doğru akalım
I could be the girl that'll break you down
Seni yıkıcak bir kız olabilirim


We break, break, we break, break, we break,
We're breaking down
Yıkıyoruz, yıkıyoruz

I wanna see how you move
Nasıl hareket ettiğini görmek istiyorum
Show me, show me how you do it
Bana göster, bana bunu nasıl yaptığını göster
You really got me on it, I must confess
Beni gerçekten bununla elde ettin itiraf etmeliyim
Baby there ain't nothing to it
Bebeğim yapacak bir şey yok
Baby, who you think you're fooling?
Bebeğim kimi kandırdığını sanıyorsun?
You wanna come get me outta my dress
Gelip kıyafetlerimi çıkararak beni elde etmek istiyorsun

I wish you would push up on me
Üstümde şınav çekmeni diliyorum
I wish you would push up on me
Üstümde şınav çekmeni istiyorum
I wish you would light me up and say you want me
Beni aydınlatmanı ve beni istediğini söylemeni diliyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »