Rihanna - Phresh Out The Runway Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Phresh Out The Runway Sözleri, Rihanna - Phresh Out The Runway Şarkı Sözü, Rihanna - Phresh Out The Runway Lyrics, Rihanna - Phresh Out The Runway Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Phresh Out The Runway Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Phresh Out The Runway Çevirisi Şarkı Sözleri

I see you walk
Nothing that they aint they do
I hear you boy
It aint that my babe
I see you walk
Nothing that they aint they do
Yürüdüğünü görüyorum
Yapacakları hiçbir şey yok
Seni duyuyorum,adamım
Bu benim bebeğim değil
Yürüdüğünü görüyorum
Yapacakları hiçbir şey yok

I love it, then come and get it
I know that you're fucking with it
You see me, you like it, huh?
Heel to 50, huh?
You love it then play it back
That's where the 40 at
I'm f*cking a cheap thrill on top of my pity meal
Bunu seviyorum, öyleyse gel ve hükmet ona
Onunla sikiştiğini biliyorum
Beni görüyorsun, bunu sevdin, ha?
50 cm topuk, ha?
Bunu seviyorsun öyleyse tekrardan çal
Burası 40'ın olduğu yer
Zavallı yemeğimin üstünde ucuz bir heyecan sikiyorum

Freaky in the keke-la, on it, but don't tell her
My jewel is a diamond relic
My relic a chin-chilla
Some more raw fun, I'm rolling like rock stars
I got 50 month of f*ckers in my watch with my bentz down
Keke-la ile sıradışı, onun üstünde ama bunu ona söyleme
Benim mücevherim elmas bir kalıntı
Benim kalıntım bir amerika tavşanı
Biraz daha ham eğlence, rock yıldızları gibi sallanıyorum
Saatimdeki sikiklere göre 50 ayım var daha

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out hold up
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

Been to some outa-coast
My bitches don't know
Fuck with ‘em at Visa and I've been to the fucking floor
Be out in that, they like em in all them honey stuffs
Rollin' to, and my bitches saw Bugatti
Body's to do, body's to do what the fuck you want
I bet you niggas gon' be like bitches my fucking song
How could you be so hood, the fuck is your fucking problem?
How could you be so fun if I like you selling rocks
--------------------
Kaltaklarım, bilmiyorlar
Onlarla Visa'da sikişiyorum ve daha önce de burada bulundum
Artık bittim, onlar bunu kendi tatlı tarzlarında seviyorlar
Yuvarlanıyorum, ve kaltaklarım Bugatti'yi gördü
Bedenim yapıyor, sen her ne bok istersen yapıyor
Bahse girerim siz kaltaklarımı seveceksiniz ve lanet olası şarkımı da
Nasıl bu kadar kabadayı olabildiniz, lanet olası probleminiz nedir?
Nasıl bu kadar komik olabildiniz eğer ben sizin rock satmanızdan hoşlanıyorsam

What's on my chain dollars?
What's on my chain dollars?
All of the bank dollars got change for small dollars
Everything plain dollars
I was in the back, line I'm standing in the back line,
No you don't line
Dolar kolyeme n'olmuş?
Dolar kolyeme n'olmuş?
Bütün banka dolarları daha küçük dolarlarla değiştirildi
Her şey dolar
Ben gerideydim, çizgi, dip çizgide duruyordum
Hayır sen durmuyorsun

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out hold up
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

I see you walk,
I hear your walk
In a little bit
I hear your walk
Yürüdüğünü görüyorum
Yürüyüşünü duyuyorum
Biraz
Yürüyüşünü duyuyorum

I bet you wanna know I'm a cool bow
You really wanna know how we get down
Walk up in this bitch like we own this ho
Own this ho, like we own this ho
I bet you wanna know what I'm all about
You really wanna know how I get down
Walk up in this bitch like I own this ho
Own the ho,
Bahse girerim bilmek istersin ben havalı bir gökkuşağıyım
Benim nasıl seks yaptığımı merak ediyorsun
Şu kaltağa yaklaş sanki ona sahipmişsin gibi
Sanki ona sahipmişsin gibi

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phrešh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out hold up
Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

I see you walk,
I hear your walk
In a little bit
I hear your walk
Yürüdüğünü görüyorum
Yürüyüşünü duyuyorum
Biraz
Yürüyüşünü duyuyorum

Phresh Out, Phresh Out The Runway
Phresh Out, Phresh Out The Runway
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında
Tamamen,Geçitin Tamamen Dışında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »