Rihanna - Numb Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Numb Sözleri, Rihanna - Numb Şarkı Sözü, Rihanna - Numb Lyrics, Rihanna - Numb Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Numb (ft. Eminem) Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Numb (ft. Eminem) Çevirisi Şarkı Sözleri

Ecstasy....in the air
Coşku.... havada
I don't care, can't tell me nothing
Umrumda değil, bana bir şey söyleme
I'm impared, the worst for wear
Çok düştüm, en kötüsü yıprandım
Cause...
Çünkü...

I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb...
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum...

Can't you say....
Söylememiş miydin?
Ain't it clear, I don't care
Bu belli değil, umrumda değil
Get closer to me...
Bana yaklaş
If you dare
Eğer cesaret ediyorsan
I double dare
Ben iki misli cesaretliyim
Cause...
Çünkü...

I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb...
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum...


I'm class, look me in my eyeball
Ben kaliteliyim, gözlerimin içine bak
Do I look hot? no..
Ateşli görünüyor muyum? Hayır...
I love the way you lie girl, yeah, yeah
Yalan söylemeni seviyorum kızım
Come here dear, i'm trying to get closer to you
Gel buraya bebeğim, sana yaklaşmaya çalışacağım
I'm motioning you to pull over you boo
Teklif ediyorum, kenara çekileceksin
On the side that you're here, here
yanısıra burada olacaksın, burada
I'm the butt police, and i'm looking at you
Ben k*ç polisiyim ve sana bakıyorum


Cause...
Çünkü...

I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going numb
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum
I'm going numb, I'm going
Duygusuzlaşıyorum, duygusuzlaşıyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »