Rihanna - Love Is The Only Way Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Love Is The Only Way Sözleri, Rihanna - Love Is The Only Way Şarkı Sözü, Rihanna - Love Is The Only Way Lyrics, Rihanna - Love Is The Only Way Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Love Is The Only Way şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Love Is The Only Way Çevirisi Şarkı Sözleri

baby, baby
Bebek, bebek
i found you one day.
Bir gün seni buldum
lonely, bored, going nowhere.
Yalnız, sıkılmış, hiçbir yere gitmez halde
you were at a bar.
Bardaydın
drinking from a far.
Çok fazla içiyordun
and looking off into space.
ve boşluğa bakıyordun

i came up to you.
Senin yanına geldim
asked you, how do you do.
Ve nasıl olduğunu sordum
and we struck up a conversation.
ve bir muhabbete daldık
it turned real personal.
muhebbet gerçekten özele döndü
and with me, became a sensation.
ve benimle, hissetmeye başladın

baby, baby
Bebek, bebek
i found in you.
Sende
something oh so true.
çok doğru olan bir şey buldum
i knew at the time.
O anda anladım
i wanted you as mine.
Senin benim olmanı istediğimi
i asked you to date.
Sana çıkma teklif ettim
and you said that would be oh so great.
Ve sen çok güzel olur dedin
from there we went somewhere.
Oradan bir yerlere gittik
and love was in the air.
ve havada aşk vardı

baby, baby
Bebek bebek
over time,
zaman doldu
you grew to be mine.
Sen benim oldun
i did not want to lose you.
Seni kaybetmek istemedim
i did not want to screw you.
Seni harcamak istemedim
i found in you a love so true.
Sende gerçek aşkı buldum
i want to keep it forever.
Bunu sonsuza dek korumak istiyorum
you and me always together.
Sen ve ben her zaman beraber

baby, baby
Bebek bebek
one day after some time.
Bir müddet sonra bir gün
i would ask you a most precious line.
Sana en değerli şeyi sordum
i asked you to marry me.
Sana evlenme teklif ettim
you said, i agree.
Sende kabul ettin
and together, we went off to be married.
ve beraber, evlenmeye gittik

baby, baby
bebek bebek
in you i found a love oh so true.
sende gerçek aşkı buldum
it is pure, and white.
saf ve beyaz
something true in my heart.
Kalbimde doğru bir şey
in you all my dreams come alive.
Seninle tüm hayallerim gerçekleşti
you give me joy, euphoria, and vibe.
Bana neşe, zindelik ve mutluluk getirdin
with you, i gave my heart all the way.
seninle, tüm kalbimi bu yola verdim
for you baby, love is the only way.
senin için bebek, aşk tek yol

love is the only way.
Aşk tek yol
love is the only way.
Aşk tek yol
love is the only way.
Aşk tek yol
believe it true, baby.
Bunun doğruluğuna inan, bebek
it is true everyday.
Bu her gün doğru

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »