Rihanna - Kisses Don't Lie Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Kisses Don't Lie Sözleri, Rihanna - Kisses Don't Lie Şarkı Sözü, Rihanna - Kisses Don't Lie Lyrics, Rihanna - Kisses Don't Lie Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Kisses Don't Lie şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Kisses Don't Lie Şarkı Sözleri ve Çevirisi

Kisses dont
Öpücükler yapmaz

No they dont
Hayır yapmazlar

Never dont lie
Asla yalan söylemez onlar

You can run if you want but you cant hide
İstersen kaçabilirsin ama saklanamazsın

Tellin you its the truth dont you ask why
Söylediklerim gerçek niye demeyecek misin

Kisses dont
Öpücükler yapmaz

No they dont
Hayır yapmazlar

Kisses dont lie
Yalan söylemez onlar


Emotions come and go
Duygular gelir geçer

Almost how the wind will blow
Tıpkı rüzgarın esişi gibi

There so little in this world to trust in
Çok az şey var bu dünyada güvenecek

Seduce themselves with lies
Kendilerini yalanlarla azdıran

Some dont realize
Kimi farkına varmıyor

They call it love but its really only lustin
Buna aşk diyor ama gerçekte yalnız arzu

So you see you and me
İşte sen ve beni görüyorsun

We're gettin close to the danger zone
Tehlikeli bölgeye giderek yaklaşıyoruz

Show me how tell me now
Göster bana nasıl şimdi söyle bana

Should I stay or should I go
Kalmalı mıyım gitmeli mi

Cause I'm caught between yes and no
Çünkü evet ve hayır arasında kaldım

Cause when you kiss me
Çünkü beni öptüğünde

I feel everything that I been missing
Özlediğim her şeyi hissediyorum

I try to slow down but my heart wont listen
Yavaşlamaya çalışıyorum ama kalbim dinlemiyor

And its tearin me all up inside
Ve içimi parçalıyor

And when you touch me
Sen bana dokunduğunda

I feel a rush but I'm afraid that it might crush me
Bir hamle hissediyorum ama beni ezer diye korkuyorum

Should I put my trust in somethin I dont trust in
Güvenmediğim bir şeye güven bağlamalı mıyım

I try to run but theres no place to hide
Kaçmaya çalışıyorum ama saklanacak hiç yer yok

Cause baby kisses dont lie
Çünkü bebeğim öpücükler yalan söylemezler

Kisses dont
Öpücükler yapmaz

No they dont
Hayır yapmazlar

Never dont lie
Asla yalan söylemez onlar

You can run if you want but you cant hide
İstersen kaçabilirsin ama saklanamazsın

Tellin you its the truth dont you ask why
Söylediklerim gerçek niye demeyecek misin

Kisses dont
Öpücükler yapmaz

No they dont
Hayır yapmazlar

Kisses dont lie
Yalan söylemez onlar

You whisper in my ear
Kulağıma fısıldıyorsun

But are your words sincere
Ama sözlerin içten mi

Cause pretty words can cut just like a knife
Çünkü güzel sözler bıçak gibi kesebilir

You see I'm nobody's fool
Kimsenin ahmağı ben değilim görüyorsun

I play by my own rules
Kendi kurallarımla oynarım

So please think twice before you step into my life
Oyüzden hayatıma girmeden önce dir daha düşün

So you see you and me
İşte sen ve beni görüyorsun

We're gettin close to the danger zone
Tehlikeli bölgeye giderek yaklaşıyoruz

Show me how tell me now
Göster bana nasıl şimdi söyle bana

Should I stay or should I go
Kalmalı mıyım gitmeli mi

Cause I'm caught between yes and no
Çünkü evet ve hayır arasında kaldım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »