Rihanna - James Joint Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - James Joint Sözleri, Rihanna - James Joint Şarkı Sözü, Rihanna - James Joint Lyrics, Rihanna - James Joint Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - James Joint şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - James Joint Şarkı Sözleri ve Çevirisi

I'd rather be smoking weed
Ot içen olmayı tercih ederim
Whenever we breathe
Ne zaman nefes alıyorsak
Everytime you kiss me
Her zaman beni öp
Don't say that you miss me
Beni özlediğini söyleme
Just come get me
Sadece gelip beni al

Don't know why just know I want to
Bilmiyorum neden sadece istiyorum
Don't know why just know I want you
Bilmiyorum neden sadece seni istiyorum


I'd rather be breaking things
Aykırı davranan olmayı tercih ederim
Cause we can't see
Çünkü göremiyoruz
We're too busy kissing
Öpüşmek ile çok meşgulüz
Just making scenes
Daha şimdi olay çıkardık
Here come the police
Polis buraya geldi.
They know about your history
Onlar geçmişini biliyor
How you live and love like 'fuck rules”?
Nasıl yaşıyorsun ve hangi lanet olası kuralları seviyorsun?
Don't care why, just know I love you
Sebebini boşver, sadece seni sevdiğimi bil

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »