Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Sözleri, Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Şarkı Sözü, Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Lyrics, Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - It Just Don't Feel Like Christmas şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - It Just Don't Feel Like Christmas Şarkı Sözleri ve Çevirisi

Another day another reminder that your not here with me,
Başka bir gün başka bir hatırlatma senin değil burada benimle,
I watch the snowflakes falling from the sky then I get lost
in memories,
Ben, o zaman ben anıları kaybolmak gökten düşen kar taneleri izle
The time we tried to build a snowman, the time we tried to
count the stars,
Zaman biz, biz yıldız saymaya çalıştım zaman bir kardan adam yapmak için çalıştı
Its crazy how we didn't know that wed ever be apart,
Onun deli biz bilmiyorduk nasıl, ayrılmayacağız hiç evlenmek

Chorus
Koro
I can hear the music playing,
Ben, müzik çalarken duyabiliyorum
See the lights upon the tree,
, Ağacın üzerinde ışıklar bak
I can feel the joy in every soul,
Ben, her ruhun içinde sevinç hissediyorum
But for me it's incomplete,
Ama benim için, eksik's
And I try my best to play the part,
Ve ben düşeni için elimden geleni yapıyorum
But no matter what I do,
Ama ne olursa olsun,
No it just don't feel like Christmas, without you.
Yok zaten sen olmadan, yılbaşı gibi hissetmiyorum.

Another tear, another regret boy, that your so far away,
Başka, o sizin çok uzak, başka bir pişmanlık çocuk gözyaşı
Can it be, that it was only last year we shared that
Christmas day?
o sadece son bir yıl oldu, olabilir biz Noel günü paylaştı?
Remember when we took the sleigh ride, remember singing by
the fire?
ateş şarkı hatırlıyorum, biz kızak gezinti yaptık hatırlıyor musun?
There's to much that's in the daylight, I keep reliving you
and I.
çok gündüz olduğunu, seni yeniden yaşamak tutmak ve I. var

Chorus
Koro

Time to try to build a snowman, the time we try to count the
stars,
Zaman, biz yıldız saymaya çalışın zaman bir kardan adam kurmak denemek
Its crazy how we didn't know that wed ever be apart!
Onun deli biz bilmiyorduk nasıl evlenmek hiç ayrılmayacağız!

I can hear the music playing,
Ben, müzik çalarken duyabiliyorum
See the lights upon the tree,
, Ağacın üzerinde ışıklar bak
I can feel the joy in every soul, but for me it's
incomplete,
Ama, her ruhun içinde sevinç hissediyorum benim için eksik's,
And I try my best to play the part
Ve rolümü oynamak için elimden geleni yapıyorum
But no matter what I do,
Ama ne olursa olsun,
No it just don't feel like Christmas, no it just don't feel
like Christmas, without you.
Hayır sadece, Noel gibi hissetmiyorum hayır zaten sen olmadan, yılbaşı gibi hissetmiyorum.

See I tried but it jut aint right, without you.
Denedim bak ama sensiz, doğru değil çıkıntı.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »