Rihanna - Hate That I Love You Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Hate That I Love You Sözleri, Rihanna - Hate That I Love You Şarkı Sözü, Rihanna - Hate That I Love You Lyrics, Rihanna - Hate That I Love You Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Hate That I Love You şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Hate That I Love You Şarkı Sözleri ve Çevirisi

That's how much I love you (yeah)
-Seni o kadar çok seviyorum ki (evet)
That's how much I need you (yeah)
-Sana o kadar çok ihtiyacım var ki (evet)
And I can't stand ya
-ve sana dayanamıyorum
Must everything you do
-yaptığın her şey
make me wanna smile ?
-Beni güldürmek zorunda mı ?
Can I not like you for awhile
-seni bir süre sevmeyebilir miyim?
No
-Hayır
but you won't let me
-Ama sen bana izin vermeyeceksin
You upset me girl
-Beni üzüyorsun kızım
and then you kiss my lips
-Ve sonra dudaklarımı öpüyorsun
All of a sudden I forget
-Aniden unutuyorum
that I was upset
-Üzgün olduğumu
Can't remember what you did
-Ne yaptığını hatırlayamıyorum
But I hate it
-Ama bundan nefret ediyorum
You know exactly what to do
-Ne yapacağını tam olarak biliyorsun
So that I can't stay mad at you
-Sana delirmeyeyim diye
For too long, that's wrong
-Bu uzun süredir yanlış
But, I hate it
-Ama bundan nefret ediyorum
You know exactly how to touch
-Nasıl dokunman gerektiğini kesinlikle biliyorsun
So that I don't wanna fuss and fight no more
-Artık daha fazla sinirlenmeyeyim ve savaşmayayım diye
So I despise that I adore you
-Sana böylesine tapmaktan nefret ediyorum
And I hate how much I love you boy
-Seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum oğlum
I can't stand how much I need you
-Sana bu kadar ihtiyaç duymaya dayanamıyorum
And I hate how much I love you boy
-Ve seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum oğlum
But I just can't let you go
-Ama hala gitmene izin veremiyorum
And I hate that I love you so..
-Ve seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum...
And you completely know the power that you have
-Ve sen sahip olduğun gücü tamamen biliyorsun
The only one that makes me laugh
-Beni güldüren tek varlık
Sad and it's not fair how you take advantage of the fact that I love you beyond the reason why
-Üzgünüm ve seni hiçbir şeyi umursamadan sevmemi kötüye kullanman haksızlık
And it just ain't right
-Ve bu doğru değil
And I hate how much I love you girl
-Seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum kızım
I can't stand how much I need you
-Sana daha fazla ihtiyaç duymaya dayanamıyorum
And I hate how much I love you girl
-Ve seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum kızım
But I just can't let you go
-Ama gitmene izin veremiyorum
And I hate that I love you so
-Ve seni bukadar sevmekten nefret ediyorum
One of these days maybe your magic won't affect me
-bu günlerden birisi belki de senin sihirin beni etkilemeyecek
And your kiss won't make me weak
-Ve öpücüğün beni zayıflatmayacak
But no one in this world knows me the way you know me
-Ama bu dünyadaki hiç kimse senin beni bildiğin gibi bilmiyor
So you'll probably always have a spell on me..
-Ve sanırım bu yüzden sen daima benim üzerimde söz hakkına sahip olacaksın
And I hate that I love you so.
-Ve seni sevmekten nefret ediyorum
And I hate how much I love you boy
-Ve seni bu kadar çok sevmekten nefret ediyorum oğlum
I can't stand how much I need you (I can't stand how much I need you)
-Sana böylesine muhtaç olmaya dayanamıyorum
And I hate how much I love you boy (yeah...ooh)
-Ve seni bu kadar çok sevmekten nefret ediyorum oğlum
But I just can't let you go (But I just can't let you go, no)
-Ve hala gitmene izin veremiyorum (ve gitmene izin veremiyorum, hayır)
And I hate that I love you so
-Ve seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum
And I hate that I love you so.. so..
-Ve seni bu kadar sevmekten nefret ediyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »