Rihanna - Half Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Half Sözleri, Rihanna - Half Şarkı Sözü, Rihanna - Half Lyrics, Rihanna - Half Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Half şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Half Şarkı Sözleri ve Çevirisi

You saw me on the television
Setting fire to all the buildings
Yeah, I guess you saw me stealing
But you've no idea what I've been needing
Talk about when we were children
Not the kinda kid that you believe in
You saw me on the television
Saw me on the television

That's just the half of it
Yeah you saw the half of it
This is the life I live
And that's just the half of it

You saw me on the television
Hanging on my dirty linen
You're entitled to your own opinion
Said you shake your head in my decision
I guess the kinda songs that I been singing
Make it seem as if I'm always winning
But you saw me on the television
Yeah, you saw me on the television

But that's just the half of it
You saw the half of it, yeah
This is the life I live
And that's just the half of it

Oh you know me, I'm the life of the party
Beautiful people surround me
Everybody falling in love
Oh you know me, everybody knows that I'm crazy
Sticks and stones, they never break me
And I'm the type that don't give a fuck

And that's just the half of it
You saw the half of it
Yeah this the life I live
And that's just the half of it

Yeah you saw the half of it
And this is the life I live
You saw the half of it
Only the half of it, hey, no

You saw me on the television
Saw me on the television


Try to align
Türkçe
Yarısı

Beni televizyonda gördün
Tüm binaları ateşe verirken
Evet,sanırım beni hırsızlık yaparken gördün
Ama neye ihtiyacım olduğu konusunda bir fikrin yok
Çocuk olduğumuz zamanları hatırla
İnandığın gibi bir çocuk değilim
Beni televizyonda gördün
Televizyonda gördün

Bu sadece bunun yarısı
Evet,yarısını gördün
Bu yaşadığım hayat
Ve bu sadece yarısı

Beni televizyonda gördün
Kirli çamaşırlarım asılırken
Kendi görüşünü isimlendiriyorsun
Benim kararımda başını sallayarak oturuyorsun
Sanırım bu söylediğim şarkıların bir türü
Her zaman kazanıyormuşum gibi görünmesini sağlıyorsun
Ama beni televizyonda gördün
Evet,beni televizyonda gördün

Ama bu sadece bunun yarısı
Yarısını gördün,evet
Bu yaşadığım hayat
Ve bu sadece bunun yarısı

Oh beni biliyorsun,ben partinin hayatıyım
Güzel insanlar etrafımı sarar
Herkes aşık olur
Oh beni biliyorsun,herkes çılgın olduğumu bilir
Sopalar ve taşlar beni asla kıramazlar
Ve ben pislik vermeyecek tiplerdenim

Ve bu sadece bunun yarısı
Yarısını gördün
Evet bu yaşadığım hayat
Ve bu sadece bunun yarısı

Evet yarısını gördün
Ve bu yaşadığım hayat
Yarısını gördün
Sadece yarısı,hey,hayır

Beni televizyonda gördün
Televizyonda gördün

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »