Rihanna - Goodbye Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Goodbye Sözleri, Rihanna - Goodbye Şarkı Sözü, Rihanna - Goodbye Lyrics, Rihanna - Goodbye Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Goodbye şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Goodbye Şarkı Sözleri ve Çevirisi

I rest my hand across your lips
Elimi dudaklarının arasında dinlendiriyorum
Feel your breath by my fingertips
Parmak uçlarımda nefesini hissediyorum
No longer can I delay what is right
Artık gerçeği geciktirebilir miyim?
But this love it wont give up without a fight
Ama bu aşk kavga olmadan sona ermez

I'd write a note and tear it up
Bir not yazmıştım ve o kadar gözyaşı
There are no words that could say enough
Söyleyebilecek kelime yok
I know Im gonna hurt you when l walk out that door
Biliyorum bu kapıdan dışarı çıktığımda seni kıracağım
But I swear its gonna hurt me even more
Ama yemin ederim bu beni daha çok acıtacak

[Nakarat]
You taught me how to laugh
Bana nasıl güleceğimi öğrettin
You taught me how to cry
Bana nasıl ağlayacağımı öğrettin
When I gave up you even taught me how to try
Bana nasıl deneyeceğimi öğrettiğinde vazgeçtim
Theres one more thing to learn before I spread my wings and fly
Kanatlarımı açıp uçmadan önce öğrenmem gereken tek bir şey var
You gonna have to teach me how to say goodbye, goodbye
Bana nasıl hoşça kal diyeceğimi öğreteceksin, hoşça kal

Wish I could see your dreams tonight
Dilerim bu gece senin rüyalarını görebilirim
Wish I could make them turn out right
Dilerim doğruyu ortaya çıkarabilirim
Tempted to turn back for just one last kiss
Sadece bir son öpücük geri dönmek için cazip
But my heart tells me its better just like this
Ama kalbim böyle olduğunda daha iyi olduğunu söylüyor

So this is how the story ends
Yani hikaye böyle sona erdi
When love is gone you cant pretend
Aşk gittiğinde sen numara yapamazsın
No matter who else I give my heart to
Kalbime kime verdiğim önemli değil
Theres a part of it that still belongs to you
Onda hala sana ait olan bir yer var

[Nakarat]


You made me strong when I was weak
Ben güçsüzken sen beni güçlü yaptın
Gave my heart a voice to speak
Kalbime konuşması için ses verdin
You must've known this day will come
O gün geldiğinde sen biliyor olacaksın
When the lessons are all done
Tüm dersler tamamlandığı zaman
All except for one, no
Biri hariç, hayır

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »