Rihanna - Don't Give A Damn Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Don't Give A Damn Sözleri, Rihanna - Don't Give A Damn Şarkı Sözü, Rihanna - Don't Give A Damn Lyrics, Rihanna - Don't Give A Damn Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Don't Give A Damn şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Don't Give A Damn Şarkı Sözleri ve Çevirisi

What do I do?
Ne yapıyorum?
It doesn't make sense
Önemi yok
Can I run away?
Kaçabilir miyim?
Did he have to change his mind?
Fikrini değiştirmek zorunda mıydı?
Why he break my heart?
Kalbimi neden kırıyor?
What will my friends say?
Arkadaşlarım ne diyecek?
Why do I love him anyway?
Ne onu her şekilde seviyorum?
Didn't I give him everything?
Ona her şeyimi vermedim mi?
Where did I go wrong?
Ben nerde yanlış yaptım?

And I don't understand
Ve anlamıyorum
Why did he tell lies
Neden yalanlar söyledi?
Why did he waste my time?
Neden zamanımı harcadı?
How could he play games with my heart?
Kalbimle oyunlar nasıl oynayabildi?

And this is how I feel
Ve bu benim hissettiğim şey
I can't believe but I know this is real
İnanamıyorum ama bu gerçek biliyorum
What do you say when he don't give a damn about you?
O seni umursamadığında ne dersin?
Don't give a damn about you
Seni umursamadığında

Wish that I knew
Keşke bilseydim
Don't he get I'm not just a game to play
Benim oynanacak bir oyun olmadığımı anlar mı?
I'm about to loose my mind
Aklımı kaçırmak üzereyim
I let him break my heart
Kalbimi kırmasına izin verdim
This is so crazy
Bu çok çılgınca
I don't really love him anyway
Onu gerçekten hiç sevmiyorum
He never gave me anything
Bana hiçbirşey vermedi
He did me so wrong
Bana çok yanlış yaptı

And I don't understand
Ve anlamıyorum
Why did he tell lies
Neden yalanlar söyledi?
Why did he waste my time?
Neden zamanımı harcadı?
How could he play games with my heart?
Kalbimle oyunlar nasıl oynayabildi?

And this is how I feel
Ve bu benim hissettiğim şey
I can't believe but I know this is real
İnanamıyorum ama bu gerçek biliyorum
What do you say when he don't give a damn about you?
O seni umursamadığında ne dersin?
Don't give a damn about you
Seni umursamadığında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »