Rihanna - Baby I'm Back Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Baby I'm Back Sözleri, Rihanna - Baby I'm Back Şarkı Sözü, Rihanna - Baby I'm Back Lyrics, Rihanna - Baby I'm Back Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Baby I'm Back şarkı sözleri ve çevirisinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Rihanna Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Rihanna - Baby I'm Back Şarkı Sözleri ve Çevirisi

It dont matter what I do
Ne yaptığımın önemi yok

Always end up here with you
Her zaman yanındayım

Baby Im back x 3
Geri döndüm bebeğim

Baby Im back x 3
Geri döndüm bebeğim

Your love somethink I cant pretend
Senin aşkın duymazlıktan gelebileceğim bir şey değil

I find myself with you again
Seninle tekrar kendimi buldum

Baby Im back x 3
Geri döndüm bebeğim

Baby Im back,
Geri döndüm bebeğim,

Back with you again
Tekrar seninle döndüm

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »