Onur Akın - Beni Bekledinse Şarkı Sözleri

Sayfamızda Onur Akın - Beni Bekledinse Sözleri, Onur Akın - Beni Bekledinse Şarkı Sözü, Onur Akın - Beni Bekledinse Lyrics, Onur Akın - Beni Bekledinse Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Onur AkınOnur Akın - Beni Bekledinse şarkı sözlerinden önce Onur Akın ile ilgili kısaca bilgi;

Onur Akın, 6 Mart 1967, Ahlat, Bitlis doğumludur. Babası öğretmen olan Onur Akın, altı kardeşin en küçüğüdür.

Paşabahçe Ferit İnal Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunudur.

1987 yılında Grup Baran isimli bir müzik grubu kurdu. Bu grup 1989 yılında Yediveren isimli bir albüm çıkardı.

Grubun ikinci ve son albümü ise 1991 yılında Kuytuda Başak ismi ile çıktı.

Bu tarihten sonra kendisi Özgün müzik dalında solo albümler çıkardı, ayrıca CHP için seçim şarkıları hazırladı.
Onur Akın - Beni Bekledinse Şarkı Sözleri
Sevda değildi bu sanki bir düştü
Sürecek diyordum sonsuza kadar
Takvim yaprağına ayrılık düştü
Aramıza girdi bu kara duvar

Beni bekledinse yağmurda karda
Beni bekledinse deli rüzgarda
Beni bekledinse yorgun yıllarda
Susuz yüreğimde çiçekler açar
(Çorak yüreğimde çiçekler açar)

Yüzün ay ışığı vuran bir koydu
Saçların gecede saman yoluydu
İçin güneşlerle dolu doluydu
Önce gözlerine gelirdi bahar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »