Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Sözleri, Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Şarkı Sözü, Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Lyrics, Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Onur AkınOnur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum şarkı sözlerinden önce Onur Akın ile ilgili kısaca bilgi;

Onur Akın, 6 Mart 1967, Ahlat, Bitlis doğumludur. Babası öğretmen olan Onur Akın, altı kardeşin en küçüğüdür.

Paşabahçe Ferit İnal Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunudur.

1987 yılında Grup Baran isimli bir müzik grubu kurdu. Bu grup 1989 yılında Yediveren isimli bir albüm çıkardı.

Grubun ikinci ve son albümü ise 1991 yılında Kuytuda Başak ismi ile çıktı.

Bu tarihten sonra kendisi Özgün müzik dalında solo albümler çıkardı, ayrıca CHP için seçim şarkıları hazırladı.
Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum Şarkı Sözleri
Son kibrit çöpüm gibi
Sakladım seni
Rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik
Yakmadım seni
Ben yağmur yüklü bir bulutum
Kime çarpsam ağlarım
Artık sabah olmaz
Bu kentte bana
Tutmaz kimseler sigara bile
Düştüğün yere saplanmış bakışlarım
Bakmaz kimseler bakamaz
Artık bu kentte sabah olmaz
Ben yağmur yüklü bir bulutum
Kime çarpsam ağlarım
Kime çarpsam kendimi
Ve bölsem milyarlara
Payı sen faydası sen ağlarım
Farzet delsem karanlığı
Farzet ki delsem
Işığım sen, güneşim sen, ayım sen
Son kibrit çöpü gibi
Sakladım seni
Rüzgarsızdı hava
Tiryakiydim üstelik yakmadım seni
Ben yağmur yüklü bir bulutum
Kime çarpsam ağlarım...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »