Onur Akın - Asi ve Mavi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Onur Akın - Asi ve Mavi Sözleri, Onur Akın - Asi ve Mavi Şarkı Sözü, Onur Akın - Asi ve Mavi Lyrics, Onur Akın - Asi ve Mavi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Onur AkınOnur Akın - Asi ve Mavi şarkı sözlerinden önce Onur Akın ile ilgili kısaca bilgi;

Onur Akın, 6 Mart 1967, Ahlat, Bitlis doğumludur. Babası öğretmen olan Onur Akın, altı kardeşin en küçüğüdür.

Paşabahçe Ferit İnal Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunudur.

1987 yılında Grup Baran isimli bir müzik grubu kurdu. Bu grup 1989 yılında Yediveren isimli bir albüm çıkardı.

Grubun ikinci ve son albümü ise 1991 yılında Kuytuda Başak ismi ile çıktı.

Bu tarihten sonra kendisi Özgün müzik dalında solo albümler çıkardı, ayrıca CHP için seçim şarkıları hazırladı.
Onur Akın - Asi ve Mavi Şarkı Sözleri
Bugün kederliyim, beterim bugün
Sesime ses değse çığlık oluyor
Üşüyor toprak, taşlar üşüyor
Vuslatı yakın eden yollar üşüyor

Yumma gözlerini, uyuma bugün
Bütün gölgeler akşam oluyor
Üşüyor yaprak, dallar usuyor
Savrulup yirtilan ruzgar üşüyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda doğmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Büyüsün isterdim ışığın rengi

Ama gel gör ki kötüyüm bugün
Sesime ses değse çığlık oluyor
Üşüyor toprak, taşlar üşüyor
Vuslatı yakın eden yollar üşüyor

Yumma gözlerini, uyuma bugün
Bütün gölgeler akşam oluyor
Üşüyor yaprak, dallar usuyor
İçimde kış gibi bir mevsim üşüyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda doğmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Büyüsün isterdim ışığın rengi...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »