One Direction - Why Don't We Go There Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Why Don't We Go There Sözleri, One Direction - Why Don't We Go There Şarkı Sözü, One Direction - Why Don't We Go There Lyrics, One Direction - Why Don't We Go There Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Why Don't We Go There şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Why Don't We Go There Şarkı Sözleri ve Çevirisi
I know you want, know you want take it slow
But think about all the places we could go
If you give in tonight
Let me set you free
We'll touch the other side
Just give me the keys

(Chours)
'Cause we got all night
We're going nowhere
Why don't you stay?
Why don't we go there?
Let's take a ride
Out in the cold air
I know the way
Why don't you go there with me?

Say the word, say the word
But don't say "no"
Sky dive, you and I with just these clothes
Your secret's safe with me
There's no right time or place
Cause anyone could see
Do it anyway

(Chours)

Hey, I don't want you be the one that got away
I wanna get addicted to you yeah
You're rushing through my mind
I wanna feel the high
I wanna be addicted
Don't say, no-o-o-o
Just let go-o-o-o-o

(Chours)

With me?
Why don't you go there with me?



Try to align
Türkçe
Neden oraya gitmiyoruz

Biliyorum ki sen yavaştan almak istiyorsun.
Ama gidebileceğimiz bir sürü yeri düşün,
Eğer bu gece kabullenirsen.
Seni özgür bırakmama izin ver
Başka tarafa dokunacağız
Sadece anahtarları ver bana

-Nakarat-
Bütün bir geceye sahibiz
Hiç bir yere gitmiyoruz
Neden kalmıyorsun ?
Neden oraya gitmiyoruz ?
Hadi bir geziye çıkalım
Soğuk havada
Yolu ben biliyorum
Neden oraya benimle gitmiyorsun ?

Kelimeyi söyle, kelimeyi söyle
Ama asla "hayır" deme
Skydive* yapacağız, sen ve ben, şimdiki kıyafetlerimizle
Senin sırrın benimle güvende
Doğru bir zaman veya mekan yok
Çünkü herkes zaten görecek
Ne olursa olsun yap (?)

-Nakarat-

Hey, giden kişi olmanı istemiyorum
Sana bağlanmak istiyorum
Aklımı kaçırtıyorsun
Sadece yüksekliği hissetmek istiyorum
Sadece bağlanmak istiyorum
Hayır deme
Sadece bırak gitsin

-Nakarat-

Benimle ?
Neden oraya benimle gitmiyorsun ?

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »