One Direction - Great Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Great Sözleri, One Direction - Great Şarkı Sözü, One Direction - Great Lyrics, One Direction - Great Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Great şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Great Şarkı Sözleri ve Çevirisi
[Liam]
One day you'll come into my world and say it all
You say we'll be together even when you're lost
[Zayn]
One day you'll say these words
I thought but never said
You say we're better off together in our bed

[Harry]
I want you here with me
Like how I pictured it
So I don't have to keep imagining

Come on, jump out at me
Come on, bring everything
Is it too much to ask for something great?

[Niall]
The script was written and I could not change a thing
I want to rip it all to shreds and start again
[Harry]
One day I'll come into your world and get it right
I'll say we're better off together here tonight

{chorus}
I want you here with me
Like how I pictured it
So I don't have to keep imagining

Come on, jump out at me
Come on, bring everything
Is it too much to ask for something great?

[Zayn]
I want you here with me
Like how I pictured it
So I don't have to keep imagining

{Chorus}
Come on, jump out at me
Come on, bring everything
Is it too much to ask for something great?

I want you here with me
Like how I pictured it
Is it too much to ask for something great?

[Louis]
You're all I want
So much it's hurting
You're all I want
So much it's hurting





[Liam]
Bir gün sen benim dünyama geleceksin ve hepsini söyleyeceksin
Sen kayıp olduğunda bile biz beraber olacağız diyeceksin.
[Zayn]
Bir gün bu kelimeleri söyleyeceksin
Ben düşündüm ama hiç söylemedim
Sen bizim birlikte yatakta daha iyi olduğumuzu söyleyeceksin.

[Harry]
Ben burada benimle olmanı istiyorum
Hayal ettiğim gibi
Yani hayallerimi tutmak zorunda değilim

Hadi, bana doğru sıçra
Hadi, her şeyi getir
Bu harika bir şeyi istemek çok mu fazla?

[Niall]
Senaryo yazılmış ve ben bir şeyi değiştirmezdim
Ben tüm parçalananları atmak istiyorum ve yeniden başlamak istiyorum.
[Harry]
Bir gün ben senin dünyana geleceğim ve bu doğru olacak
Biz bu gece burada birlikte daha iyiyiz diyeceğim.

{Chorus}
Ben burada benimle olmanı istiyorum
Hayal ettiğim gibi
Yani hayallerimi tutmak zorunda değilim

Hadi, bana doğru sıçra
Hadi, her şeyi getir
Bu harika bir şeyi istemek çok mu fazla?

[Zayn]
Ben burada benimle olmanı istiyorum
Hayal ettiğim gibi
Yani hayallerimi tutmak zorunda değilim

{Chorus}
Hadi, bana doğru sıçra
Hadi, her şeyi getir
Bu harika bir şeyi istemek çok mu fazla?

Ben burada benimle olmanı istiyorum
Hayal ettiğim gibi
Yani hayallerimi tutmak zorunda değilim

[Louis]
İstediğim her şey sensin
Daha çok acıtıyor
İstediğim her şey sensin
Daha çok acıtıyor.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »