One Direction - Don't Forget Where You Belong Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Don't Forget Where You Belong Sözleri, One Direction - Don't Forget Where You Belong Şarkı Sözü, One Direction - Don't Forget Where You Belong Lyrics, One Direction - Don't Forget Where You Belong Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Don't Forget Where You Belong şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Don't Forget Where You Belong Şarkı Sözleri ve Çevirisi
[Liam]
Been a lot of places
-Bir sürü yerde bulundum
I've been all around the world
-Tüm dünyayı gezdim
Seen a lot of faces
-Bir sürü yüz gördüm
Never knowing where I was
-Asla nerede olduğumu bilmeyerek
On the horizon
-Ufukta
Hm but I know, I know, I know, I know
-Hm ama biliyorum, biliyorum, biliyorum, biliyorum
The sun will be rising back home
-Güneş eve doğru yükseliyor olacak

[Niall]
Living out of cases
-Olayların dışında yaşayarak
Packing up and taking off
-Toplayarak ve çıkararak
Made a lot of changes
-Bir sürü değişiklik yaptım
But not forgetting who I was
-Ama kim olduğumu unutmadım
On the horizon
-Ufukta
Oh and I know, I know, I know, I know
-Oh ve biliyorum, biliyorum, biliyorum, biliyorum
The moon will be rising back home
-Ay eve doğru yükseliyor olacak

[Hepsi]
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
If you ever feel alone, don't
-Eğer yalnız hissedersen, yapma
You were never on your own
-Asla yalnız başına değilsin

[Harry]
And the proof is in this song
-Ve kanıtı da bu şarkıda

[Harry]
I've been away for ages
-Uzun süre uzaktaydım
But I got everything I need
-Ama ihtiyacım olan her şeye sahiptim
I'm flicking through the pages
-Sayfaları geçiyorum
I've written in my memory
-Hafızama kazıyorum
I feel like I'm dreaming
-Hayal kuruyormuşum gibi hissediyorum
Oh, so I know, I know, I know, I know
-Oh, öyleyse biliyorum, biliyorum, biliyorum, biliyorum
That I'm never leaving
-Asla terk etmediğimi
No, I won't go
-Hayır, gitmiyorum

[Hepsi]
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
If you ever feel alone, don't
-Eğer yalnız hissedersen, yapma
You were never on your own
-Asla yalnız başına değilsin

[Harry]
And the proof is in this song
-Ve kanıtı da bu şarkıda

[Louis]
Lights up
-Işıklar açık
When they should be on
-Açık olmaları gereken zamanda
Even the stars in the sky they're wrong
-Gökyüzündeki yıldızlar bile yanlışken

[Zayn]
Short days where the nights are long
-Geceler uzunken kısa günler
When I think of the days I've done
-Yaptığım günleri düşünürken

[Zayn and Louis]
Don't matter how far I've gone
-Ne kadar uzağa gittiğimin bir önemi yok
I'm always feeling right at home
-Hep evdeymişim gibi hissediyorum

[Hepsi]
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
(Don't forget it)
-(Bunu unutma)
If you ever feel alone, don't
-Eğer yalnız hissedersen, yapma
You were never on your own
-Asla yalnız başına değilsin

[Zayn]
Never, never, never
-Asla, asla, asla

[Hepsi]
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
Don't forget where you belong, home
-Nereye ait olduğunu unutma, eve
(Don't forget it)
-(Bunu unutma)
If you ever feel alone, don't
-Eğer yalnız hissedersen, yapma
You were never on your own
-Asla yalnız başına değilsin
(You were never)
-(Sen asla)
And the proof is in this song
-Ve kanıtıda bu şarkıda

Home, don't forget it
-Ev, bunu unutma
Home, If you ever feel alone, don't
-Ev, eğer yalnız hissedersen, yapma
You were never on your own
-Asla yalnız başına değilsin
(You were never)
-(Sen asla)
And the proof is in this song
-Ve kanıtıda bu şarkıda
Never forget it, this song
-Bunu asla unutma, bu şarkıyı
(Don't forget it)
-(Bunu unutma)
No one never forget it, this song
-Hiç kimse bunu unutmayacak, bu şarkıyı
(You were never)
-(Sen asla)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »