Aylin Coşkun - Pas Pas Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aylin Coşkun - Pas Pas Sözleri, Aylin Coşkun - Pas Pas Şarkı Sözü, Aylin Coşkun - Pas Pas Lyrics, Aylin Coşkun - Pas Pas Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aylin Coşkun Şarkı SözleriAylin Coşkun - Pas Pas şarkı sözlerinden önce Aylin Coşkun ile ilgili kısa bilgi;

Aylin Coşkun, 1976 Hofheim, Almanya doğumludur...

İzmir Cumhuriyet Kız Meslek Lisesi mezunudur.

1997 yılında Miss Globe Türkiye güzeli seçilen Aylin Coşkun, çesitli müzik hocalarıdan (Erdem Siyavuşgil, Meltem Taşkıran) şan dersleri aldı.

Son olarak 2015 yılında, "Aylin Coşkun Production" ile birlikte Star Ben isimli 4 şarkılık albümünü yayınladı.
Aylin Coşkun - Pas Pas Şarkı Sözleri
Sen kalbini ele güne fırlatıyorken
Bir ben mi tutmamışım
Yanımda bile beni aldatıyorken
Farkına varmamışım

Söyledi dostlarım her neyse
Kalbimi bozmamışım
Sayfa sayfa yazdıklarım var ama
Çok kurcalamamışım

İntikam zamanı şimdi


Aklım kalbimi yendi
Adını yazdım eskiler arasına
Üzgünüm sonun geldi

Bu yüreği şimdi kim durduracak
Yok artık benden hesap soracak
Kurtuldum artık özgürüm artık

Kötü ruh yanımda olmayacak

Bu yürek gecelere akmaz mı
Kuş olupta sağa sola çarpmaz mı
Kalbini pas pas yapmaz mı
Üstüne seve seve basmaz mı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »