Aylin Coşkun - Marka Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aylin Coşkun - Marka Sözleri, Aylin Coşkun - Marka Şarkı Sözü, Aylin Coşkun - Marka Lyrics, Aylin Coşkun - Marka Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aylin Coşkun Şarkı SözleriAylin Coşkun - Marka şarkı sözlerinden önce Aylin Coşkun ile ilgili kısa bilgi;

Aylin Coşkun, 1976 Hofheim, Almanya doğumludur...

İzmir Cumhuriyet Kız Meslek Lisesi mezunudur.

1997 yılında Miss Globe Türkiye güzeli seçilen Aylin Coşkun, çesitli müzik hocalarıdan (Erdem Siyavuşgil, Meltem Taşkıran) şan dersleri aldı.

Son olarak 2015 yılında, "Aylin Coşkun Production" ile birlikte Star Ben isimli 4 şarkılık albümünü yayınladı.
Aylin Coşkun - Marka Şarkı Sözleri
Senden başka kimim var kim sever beni bu dünyada
İçimde gizli deli biri var ruhum sık sık ona uyar
Pişman olur geri dönerim çünkü ben tek seni severim
Lütfen affet beni ne olur istersen ömrümü veririm
Ama ben bir markayım hep uçlardayım
Alkışlar beni avutmaz oldu çıkmazlardayım
Bilboardlardayım ah çok zordayım
Gelgitlerden sıkıldım artık telefondayım sana hastayım
Ne olur anla beni üstüme gelme
Arada bi gevşet ipimi germe
Sağımda sen solumda şöhret
Hadi bana ortada durmayı öğret
İpleri evirip çeviremedim
Yüreğine sığmayı beceremedim
Kalbim masum ruhum özgür
İkisini hizaya getiremedim
Ama ben bir markayım hep uçlardayım
Alkışlar beni avutmaz oldu çıkmazlardayım
Bilboardlardayım ah çok zordayım
Gelgitlerden sıkıldım artık telefondayım sana hastayım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »