Aylin Coşkun - E Bana Dersen Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aylin Coşkun - E Bana Dersen Sözleri, Aylin Coşkun - E Bana Dersen Şarkı Sözü, Aylin Coşkun - E Bana Dersen Lyrics, Aylin Coşkun - E Bana Dersen Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aylin Coşkun Şarkı SözleriAylin Coşkun - E Bana Dersen şarkı sözlerinden önce Aylin Coşkun ile ilgili kısa bilgi;

Aylin Coşkun, 1976 Hofheim, Almanya doğumludur...

İzmir Cumhuriyet Kız Meslek Lisesi mezunudur.

1997 yılında Miss Globe Türkiye güzeli seçilen Aylin Coşkun, çesitli müzik hocalarıdan (Erdem Siyavuşgil, Meltem Taşkıran) şan dersleri aldı.

Son olarak 2015 yılında, "Aylin Coşkun Production" ile birlikte Star Ben isimli 4 şarkılık albümünü yayınladı.
Aylin Coşkun - E Bana Dersen Şarkı Sözleri
Sendeki sevdam bitti artık
Geriye dönmesi mümkün değilki
Bizi bu hale nasıl getir
Nasıl kıydın zavallısın

Sana diyecek tek sözüm kalmadı
Mutlu olmanı istemiyorum
Dilerim hayatın boyunca
Hep ama hep yalnız kalasın
E bana dersen bu dünyaya
Yalnız geldik yalnız öleceğiz
Bende sana derimki bi saniye düşün
Sevdiğinle göz göze dur o zaman

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »