Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Sözleri, Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Şarkı Sözü, Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Lyrics, Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yıldız Tilbe Şarkı SözleriYıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın şarkı sözlerinden önce Yıldız Tilbe ile ilgili kısa bilgi;

Yıldız Tilbe, 16 Temmuz 1966, İzmir doğumludur...

Altı kardeşin en küçüğü olan Yıldız Tilbe'nin aile içindeki lakabı Yadigar'dır.

Babası mevsimlik işçi olan Yıldız Tilbe'nin okul hayatı henüz ortaokul ikinci sınıf öğrencisi iken sona erdi.

Güngör Karahan ile henüz 18 yaşında bile değilken evlendi ve 5 yıl sonra ayrıldı. Bu evliliğinden Sezen Burçin adında bir kızı var.

İlk olarak 1990 yılında sahneye çıktı. 1991 yılının sonlarında Sezen Aksu'dan vokalistlik teklifi aldı. Bu teklifi kabul ederek Sezen Aksu'nun evine taşındı.

1994 yılının yazında Delikanlım isimli ilk albümünü yayınladı.

1996 yılında evinde esrar bulundurmaktan gözaltına alınan sanatçı, esrardan kurtulmak için Balıklı Rum Hastanesinde bir süre tedavi gördü.
Yıldız Tilbe - Yaktın Yandırdın Şarkı Sözleri

Siyah perçemini yar yar dökmüş yüzüne
Salınarak gelen humaya bakın
Kimden söz işitmiş yar yar düşmüş yüzüne
Keder yakışmayan simaya bakın yar yar yar
Yar eğlen eğlen

Yaktın yandırdın beni
Zalım oynattın(aldattın) beni
Ne dedim de darıldın
Bir pula sattın beni

Al göğsün üstüne yar yar bir bağ dikilmiş
Bin bir çeşit çiçeklerden derilmiş
Dün uğradım bir hücraya çekilmiş
Bulut mu kaplamış şu aya bakın yar yar yar
Yar eğlen eğlen

Elin siteminden yar yar ağlarken gördüm
Gül dibinde kahkül bağlarken gördüm
Bir seher ak pınar çağlarken gördüm
Davut sulari'de sevdaya bakın yar yar yar
Yar eğlen eğlen...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »