Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Sözleri, Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Şarkı Sözü, Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Lyrics, Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yıldız Tilbe Şarkı SözleriYıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir şarkı sözlerinden önce Yıldız Tilbe ile ilgili kısa bilgi;

Yıldız Tilbe, 16 Temmuz 1966, İzmir doğumludur...

Altı kardeşin en küçüğü olan Yıldız Tilbe'nin aile içindeki lakabı Yadigar'dır.

Babası mevsimlik işçi olan Yıldız Tilbe'nin okul hayatı henüz ortaokul ikinci sınıf öğrencisi iken sona erdi.

Güngör Karahan ile henüz 18 yaşında bile değilken evlendi ve 5 yıl sonra ayrıldı. Bu evliliğinden Sezen Burçin adında bir kızı var.

İlk olarak 1990 yılında sahneye çıktı. 1991 yılının sonlarında Sezen Aksu'dan vokalistlik teklifi aldı. Bu teklifi kabul ederek Sezen Aksu'nun evine taşındı.

1994 yılının yazında Delikanlım isimli ilk albümünü yayınladı.

1996 yılında evinde esrar bulundurmaktan gözaltına alınan sanatçı, esrardan kurtulmak için Balıklı Rum Hastanesinde bir süre tedavi gördü.
Yıldız Tilbe - Aşk Bence Sen Demektir Şarkı Sözleri

Aşk bence sen demektir
Aşk gönlüden sevmektir
seni öyle sevmişim ki
sen yoksan aşk yok demektir

bi ümittin gözlerimde
ümitsizce aradıgım
varlıgını hissederek
yıllar boyu yaşadığım

şimdi buldum, şimdi buldum
geçti ömrüm gel gel diye
Hasretim aşka sevgiye
Kıskanırım seni senden
vermem seni hiç kimseye

Değmesin el eline
Göz değmesin gözlerine
Sonra nazar değer belki
Sevgilim gönlümüze

Ömrüme neşe geldi
Derde veda edeli
Seni görmeden sevmişim
Kendimi bildim bileli

hep şikayet ediyordum
Evvelce ben kaderimden
Mutluluğa hasrettim
Saklıyordu seni benden

şimdi buldum, şimdi buldum
geçti ömrüm gel gel diye
Hasretim aşka sevgiye
Kıskanırım seni senden
vermem seni hiç kimseye

Değmesin el eline.
Göz değmesin gözlerine.
Sonra nazar değer belki.
Sevgilim gönlümüze.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »