Volkan Konak - Ayletme Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Volkan Konak - Ayletme Beni Sözleri, Volkan Konak - Ayletme Beni Şarkı Sözü, Volkan Konak - Ayletme Beni Lyrics, Volkan Konak - Ayletme Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Volkan Konak Şarkı SözleriVolkan Konak - Ayletme Beni şarkı sözlerinden önce Volkan Konak ile ilgili kısaca bilgi;

Volkan Konak, 27 Şubat 1967, Maçka, Trabzon doğumludur. Altın Plak ödülünün sahibidir.

İlkokul ortaokul ve Liseyi Maçka'da bitirdi. İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuvarı 1988 mezunudur.

Daha sonra yine İstanbul Teknik Üniversitesi'nde Halk Müziği üzerine master yaptı.

1987 yılında çıkardığı Suların Horon Yeri isimli albümü ilk albümüdür. 1993 yılında ise çeşitli vakıf ve dernekler tarafından yılın sanatçısı seçildi.

Kanserden babası dahil birçok yakınını kaybeden Volkan Konak, iki yıl boyunca Çernobil faciasının Türkiye üzerindeki etkilerini araştırıp belgelendirdi.

2012 yılında ise son albümü Lifor'u çıkardı.
Volkan Konak - Ayletme Beni Şarkı Sözleri
Şu karşı ki dağda lambalar yanar.
Şu karşı ki dağda lambalar yanar.

Lambanın şavkına da fadimem.. Sevgilim yazar.
Lambanın şavkına da fadimem.. Sevgilim yazar.

Ayletme beni.. Söyletme beni..
Ayletme beni.. Söyletme beni..

Alçak yüksek tepede fadimem.. Bekletme beni.
Alçak yüksek tepede fadimem.. Bekletme beni.

Şu karşı ki dağda kuzular meler.
Şu karşı ki dağda kuzular meler.

Kuzu sesi değil de fadimem.. Ömürler biter.
Kuzu sesi değil de fadimem.. Ömürler biter.

Ayletme beni.. Söyletme beni.
Ayletme beni.. Söyletme beni.

Alçak yüksek tepede fadimem.. Bekletme beni.
Alçak yüksek tepede fadimem.. Bekletme beni.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »