Serkan Kaya - Zor Bela Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serkan Kaya - Zor Bela Sözleri, Serkan Kaya - Zor Bela Şarkı Sözü, Serkan Kaya - Zor Bela Lyrics, Serkan Kaya - Zor Bela Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serkan Kaya Şarkı SözleriSerkan Kaya - Zor Bela şarkı sözlerinden önce Serkan Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Serkan Kaya, 1978, Sivas doğumludur...

Sivas Endüstri Meslek lisesi mezunudur. Daha sonra İstanbul'a geldi.

Senden Sonra Ben isimli ilk müzik albümünü 2001 yılında çıkardıktan sonra on yıl boyunca albüm çıkarmadı. 2011 yılında Aşk Nedemek Bilen Var mı isimli ikinci albümü, 2015 yılında ise Gönül Bahçem isimli üçüncü albümü çıkardı.

Yine 2015 yılında Burak Yeter ile Benden Adam Olmaz isimli Remixi çıktı... Ayşegül Kalfa ile evlendi.
Serkan Kaya - Zor Bela Şarkı Sözleri

Her ihtimali düşündüm bulamadım çaresini
Ya seni terk etmeliydim ya vurmalıydım kendimi

Körmüşüm, cahilmişim
Sen kimmişsin seni sevmişim ben

(neyse boş ver)

Zor bela unutabildim her şeyi
Zor bela avutabildim kendimi
Zor bela çıkarabildim kalbimden
Kurtuldum senden...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »