Serkan Kaya - Hım Hım Yar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serkan Kaya - Hım Hım Yar Sözleri, Serkan Kaya - Hım Hım Yar Şarkı Sözü, Serkan Kaya - Hım Hım Yar Lyrics, Serkan Kaya - Hım Hım Yar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serkan Kaya Şarkı SözleriSerkan Kaya - Hım Hım Yar şarkı sözlerinden önce Serkan Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Serkan Kaya, 1978, Sivas doğumludur...

Sivas Endüstri Meslek lisesi mezunudur. Daha sonra İstanbul'a geldi.

Senden Sonra Ben isimli ilk müzik albümünü 2001 yılında çıkardıktan sonra on yıl boyunca albüm çıkarmadı. 2011 yılında Aşk Nedemek Bilen Var mı isimli ikinci albümü, 2015 yılında ise Gönül Bahçem isimli üçüncü albümü çıkardı.

Yine 2015 yılında Burak Yeter ile Benden Adam Olmaz isimli Remixi çıktı... Ayşegül Kalfa ile evlendi.
Serkan Kaya - Hım Hım Yar Şarkı Sözleri

Entarisi dım dım yar
Gelir diye umdum yar
Yatsıya kadar bekledim
Gözlerimi yumdum yar
Hım hım hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Hımı hımı hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Entarisin ben biçtim
Ateşine ben düştüm
Ne talihsiz başım Var
Hayırsız yare düştüm
Hım hım hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Hımı hımı hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy da vıy vıy yar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »