Serdar Ortaç - Dedin Yok Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Dedin Yok Sözleri, Serdar Ortaç - Dedin Yok Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Dedin Yok Lyrics, Serdar Ortaç - Dedin Yok Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Dedin Yok şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Dedin Yok Şarkı Sözleri

Bir Gün Bir Muhabbet i̇çin Danıştım Sana
Belki De Hoşa Gitmedi Bakmadın Bana Dedin Yok
Ben Dedim Güneşler Açtı Sen Dedin Kapa
Ben Dedim Kışta Gezerken i̇z Düşer Kara Dedin Yok
Dedim Ben Seni Tek Başına Koymayacağım
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok
Sen Dedin Çabuk Değişir Peş Peşe Aylar
Dedin Bir Günün içinde 12 Ay Var, Dedin Yok
Ben Dedim insan Gözüne Düşer Karanlık
Yum Gözünü Biraz Düşün, Düşün Bir Anlık, Dedin Yok
Neden Ki Açık Söylemedin Anlamıyorum
Sevsem De Seni Şimdi Mecburen Gidiyorum
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok
Ben Dedim Bu Da Mı Vardı Genç Ömrümüzde
Susmuşum Bir An Konuşmak Ayrılık Diye, Dedin Yok
Sen Dedin Kuşlar Uçarken Kanat Açarlar
Ben Dedim Yıldızlar Gökte ışık Saçarlar, Dedin Yok
Dedim Ben Seni Tek Başına Koymayacağım
Seni Terk Edip Başkasıyla Olmayacağım
Ben Dedim Bu Muhabbetin Hayrı Da Yoktur
İkimizde Üzülürüz Azabı Çoktur Dedin Yok
Bir Anda Nefes Nefese Yaşardı Gözüm
Titreye Titreye Dedim Bir Dinle Sözüm Dedin Yok
Neden Ki Açık Söylemedin Anlamıyorum
Sevsemde Seni Şimdi Mecburen Gidiyorum
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok
Dedin Yok Dedin Yok Dedin Yok

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »