Seçil Akın - Mola Şarkı Sözleri

Sayfamızda Seçil Akın - Mola Sözleri, Seçil Akın - Mola Şarkı Sözü, Seçil Akın - Mola Lyrics, Seçil Akın - Mola Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Seçil Akın Şarkı SözleriSeçil Akın - Mola şarkı sözlerinden önce Seçil Akın ile ilgili kısa bilgi;

Seçil Akın, 1979; Çanakkale, doğumludur...

İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı mezunudur.

Profesyonel müzik kariyeri, 1998 yılında Kuşadası Altın Güvercin Müzik Yarışması 'nda sözü ve müziği kendisine ait Yalnızlık Seli adlı şarkıyla en iyi söz, beste, yorum ve aranje ödüllerini elde etmesiyle başladı.

Müziğe Pop dalında başlasa da daha sonra Türk Sanat Müziğine geçiş yaptı.

Bonus Müzik isimli yapım şirketi ile 2015 yılında Mola isimli single çalışmasını yayınladı.
Seçil Akın - Mola Şarkı Sözleri

Söz: Seçil Akın
Müzik: Seçil Akın

Rotamı verdim yüreğimi serdim
Kabul etsen ne olur
Tabağına benden bir parça aşk koysam
Sana dokunur
İpleri verdim dolayıp karmaşık aşk mı olur
Dolanınca çözüp bitince böyle bir aşk mı olur

Ben aşkı anlamadım hiçbir zaman
Arkadaşken iyiydik şimdi oluverdik düşman

Bu gece çıkacağım şehirler arası yola
Sola çekip vereceğim ekmek arasıyla mola
Bu gece çıkacağım şehirler arası yola
Aşka vereceğim ekmek arasıyla mola

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »