Müslüm Gürses - Acılı Sevda Şarkı Sözleri

Sayfamızda Müslüm Gürses - Acılı Sevda Sözleri, Müslüm Gürses - Acılı Sevda Şarkı Sözü, Müslüm Gürses - Acılı Sevda Lyrics, Müslüm Gürses - Acılı Sevda Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Müslüm Gürses Şarkı SözleriMüslüm Gürses - Acılı Sevda şarkı sözlerinden önce Müslüm Gürses ile ilgili kısaca bilgi;

Müslüm Gürses, 7 Mayıs 1953 Fıstıközü, Halfeti, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı Müslüm Akbaş'dır. Sanatçının lakabı Müslüm Baba''dır.

3 Mart 2013, İstanbul'da akciğer ve kalp yetmezliği nedeniyle yoğun bakıma kaldırıldığı hastanede vefat etti. Sanatçının cenazesinde de, konserlerinde olduğu gibi sevenlerinin izdihamı vardı.

Aynı zamanda hem şarkıcılık, hemde sinema oyunculuğu yaptı. Ayrıca pek çok reklam filminde de rol aldı.

Müzik hayatına, 1965 yılında, küçük yaşta Adana'da bir çay bahçesinde şarkılar söyleyerek başladı. Sinema hayatına ise 1979 yılında ilk defa İsyankar adlı filmde rol alarak başladı...

1967 yılından itibaren TRT bünyesindeki Adana - Çukurova Radyosunda da her hafta Cumartesi günü canlı olarak türküler söyledi. 1975 yılından 2013 yılına kadar sürekli albüm çıkardı. 2006 yılına kadar da sinemaya devam etti. Son olarak Amerikalılar Karadeniz'de 2 filminde rol almıştı.
Müslüm Gürses - Acılı Sevda Şarkı Sözleri
Ne sen mutlu oldun nede ben mutlu
İşte hem sen soldun hem de ben soldum
Bu ayrılıktan söyle ne buldun ne buldun
Aşkımızın sonu acılı sevda

Gel de bitsin bu hasret
Hasret çekilmeyen dert
Böyle yaşanmaz elbet
Götür beni beni mutluluklara

Ağlarım ağlarım hatıralara
Ağlarım ağlarım yaşananlara
Bu sevdanın sonu acılı sevda
Bu sevdanın adı acılı sevda

Ne sen bırakırsın ne de ben seni
Görmemiştir kimse böyle seveni
Bu hasret niye söyle sevgilim sevgilim
Bu sevdanın sonu acılı sevda

Gel de bitsin bu hasret
Hasret çekilmeyen dert
Böyle yaşanmaz elbet
Götür beni beni mutluluklara

Ağlarım ağlarım hatıralara
Ağlarım ağlarım yaşananlara
Bu sevdanın sonu acılı sevda
Bu sevdanın adı acılı sevda

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »