Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Sözleri, Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Şarkı Sözü, Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Lyrics, Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hakan Altun Şarkı SözleriHakan Altun - Ufak Bir Radyo şarkı sözlerinden önce Hakan Altun ile ilgili kısa bilgi;

Hakan Altun, . 13 Ağustos 1972, İstanbul doğumludur.Türk şarkı sanatçısı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı’na girdi. Orta, lise ve yüksek öğrenimini de aynı okulda tamamladı. İTÜ Sosyal Bilimler dalında master yaptı.

Arkadaşları Ayşe ve Aykut’la birlikte bir dönem ‘AHA’ grubunda şarkı söylediler.

Askerde ilk albüm hazırlıklarına başlayan Hakan Altun 1999’da ilk solo albümü “Hakan”, Hani Bekleyecektin ile müthiş bir çıkış yakaladı. Ardından ikinci albümü “Ağlamak Yok Yüreğim”, üçüncü albümü “Nefesimsin”, dördüncü albümü “Yaralı Bir Aşkın Öyküsü”, beşinci albümü “Hediye”, altıncı albümü “Küstüm Aşklara”, yedinci albümü “Aşk Ayrılık ve Adam”, sekizinci albümü “Aklın Bende Kalmasın” ve son olarak da “Tercihimdir” ile müzik dünyasındaki ilerleyişine emin adımlarla devam etmektedir

Buğulu sesi ve kendine has yorumuyla tüm müzik severlerin beğenisini ve takdirini toplayan Hakan Altun ud, cümbüş, gitar ve klavye çalmaktadır

Hakan Altun - Ufak Bir Radyo Şarkı Sözleri

Hiç Unutamam Ki Ben Seni Zaten
Unutmak istemiyorum
Hayallerimdesin Rüyalarımdasın
Allah Şahit Uyanmak istemiyorum
Belki de Sende Bitmiş Olacak
Ama Bende Bu Aşk Yaşayacak
Ufak Bir Radyonun Başındayım
Kör Gecelerin Nöbetçisiyim
Şarkılar Unutturmaz Diye Dinliyorum
Sen Nefesimin Bir Adım Ötesi
Ufak Bir Radyonun Başındayım
Kör Gecelerin Nöbetçisiyim
Şarkılar Unutturmaz Diye Dinliyorum
Sen Nefesimin Bir Adım Ötesi

Hakan Altun 2015 Aşk Lütfen Gel Albümündeki 13 Şarkı

1. Hakan Altun Aşk Lütfen Gel Şarkı Sözleri
2. Hakan Altun Ufak Bir Radyo Şarkı Sözleri
3. Hakan Altun Çözemedim Şarkı Sözleri
4. Hakan Altun Aşk Bahçemsin Şarkı Sözleri
5. Hakan Altun Faili Sevdam Şarkı Sözleri
6. Hakan Altun Nefsi Müdafa Şarkı Sözleri
7. Hakan Altun Yıkıla Yıkıla Şarkı Sözleri
8. Hakan Altun Dönmelisin Şarkı Sözleri
9. Hakan Altun Aşk Büfe Şarkı Sözleri
10. Hakan Altun Aşk Şehitleri Şarkı Sözleri
11. Hakan Altun Paylaşmak İstiyorum Şarkı Sözleri
12. Hakan Altun Nihayetinde Şarkı Sözleri
13. Hakan Altun Yürek Yaralı Şarkı Sözleri

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »